۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

ادای احترام شهردار شیراز به مقام شامخ شهیدان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰
شهردار شیراز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در ویژه برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ در قطعه‌ شهدای گمنام همراه با شهروندان شیرازی سال جدید شمسی را آغاز کرد.
ادای احترام شهردار شیراز به مقام شامخ شهیدان
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم در گلزار شهدای شیراز در ویژه برنامه‌ سال تحویل ۱۴۰۲ در قطعه شهدای گمنام، همراه با شهروندان شیرازی، سال جدید شمسی را آغاز کرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در حاشيه این ویژه برنامه با تبریک فرارسیدن سال نو، عید نوروز و همچنین فراررسیدن بهار قرآن و بهار دل‌ها، ماه مبارک رمضان را هم به عموم مردم مومن شیراز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت تبریک گفت.

 اسدی ابراز ارادت قلبی و اخلاص خود را به عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اعلام و از عموم شهروندان فهیم شیرازی که در از ابتدای سکانداری او در قامت شهردار شیراز، همه نوع همراهی و همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.
 
او تصریح کرد: تمام تلاش خود را در شهرداری انجام داده و می‌دهیم تا در مسیر خدمت به مردم قدم برداریم و تا حد ممکن برابر رسالت و وظیفه مدیریتی و اجرایی به شهروندان گرامی شیراز جنت طراز خدمت کنیم.

 شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: با همت و اراده جمعی مردم بتوانیم شیراز را در خور شأن و منزلت مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر بسازیم و همه با هم با یاری و همت مردم و مسؤولین  برای داشتن شهر ایده ال و برای ارتقای همه جانبه شهرمان شیراز تلاش کنیم. 

اسدی تصریح کرد: در سال نو با خرد جمعی و کار و تلاش شبانه‌روزی و بهره مندی از بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

او نیمه شب در ادامه ویژه برنامه‌ سال تحویل در جوار شهدای گمنام گلزار شهدای شیراز در ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۳ شیراز واقع در بولوار مأذون قشقایی حضور پیدا کرد و با تبریک عید به خادمان مردم اظهار کرد: برخی افراد با پوشیدن ردای خدمت در برخی مشاغل در هر مقطعی و مناسبتی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند  و این ايثار و خلوص درخدمت به همنوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و شایسته تکریم است‌.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما