۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

نشست فصلی روسای کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱
 نشست فصلی روسای  کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس با حضور علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس، داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس،  محمدرضا جعفری مدیر ارتباطات و روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس و سایر کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد.
نشست فصلی روسای کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس
به گزارش حافظ خبر، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : سال ۱۴۰۱ با فراز و نشیب هایی برای هیات ورزش های همگانی استان فارس به پایان رسید کسب رتبه های مختلف در مسابقات کشوری و اجرای چهار پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه سیما و شبکه استانی فارس از جمله دست آوردهای سه ماه پایان سال و زمان تصدی تیم جدید بود و رضایتمندی عملکرد این مدت کوتاه را به عنوان جوان ترین سرپرست هیات در کشور از طرف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان فارس از سوی مسئولین اعلام شد و خود این نشان از عملکرد خوب مسئولین کمیته ها و خانواده بزرگ همگانی فارس است .
وی افزود : در سال جدید راه اندازی فروشگاه اینترنتی ورزش همگانی را راه اندازی خواهیم کرد که به سراسرکشور خدمات رسانی کنیم و اخبار حوزه همگانی و اطلاعات صحیح و کاربردی ورزشی را  در اختیار عموم قرار دهیم .
وی افزود : در راستای اشتغالزایی حوضه کسب و کار که بتوانیم منابع درآمدی هیات ورزش های همگانی ایجاد کنیم و علاوه بر هم کسب و کار ، اشتغال برای جوانان ایجاد کنیم.
غلامیان افزود : راه اندازی رادیو ورزش همگانی است ، به صورت پایلوت در سال آینده  کلید خواهد خورد.
 راه اندازی مرکز پایش سلامت در کشور به میزبانی شیراز است ،که اولین مرکز را در شیراز راه اندازی خواهیم کرد که با بهره گیری از مدرن ترین وسایل و ابزار و ادوات با بهرمندی تجربه متخصصین این حوزه در واقع مدیریت ورزشی تغذیه ، مرکز پرورش استعداد در اولین مرحله شناسایی استعدادها و پرورش آن خواهد شد. 
وی با تقدیر از ادارات، نهادها ،سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ۱۴۰۱ هیات را یاری کردند  از نمایندگان محترم مردم در  فارس که از ورزش همگانی و توسعه ورزش حمایت کردند سپاسگزاریم از همراهی دکتر محبی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار و بازرس ویژه استاندارد که در واقع در این مدت راهنمایی ارشاد همکاری مساعدت لازم را داشتند نهایت تقدیر و سپاسگزاری را داریم ، مدیرکل جوان و باتجربه اداره کل ورزش و جوانان ،معاون توسعه امور ورزش و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس به جهت بهره مندی از رهنمودهای مشفقانه ایشان بسیار سپاسگزاریم.
سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : در ابتدای سال ۱۴۰۲ به زودی  شهرستان ها و کمیته های متناظر ساماندهی خواهد شد و رویداد مهم مینی فوتبال محلات ایرانیان را در دستور کار خواهیم داشت و به یاری خدا گام موثری برای توسعه ورزش محلات برخواهیم داشت .
با توجه رایگان بودن مسابقات مینی فوتبال محلات دعوت می کنیم تا روسای شهرستان های ورزش و جوانان فارس و شهرداری ها مشارکت لازم برای ارتقا و توسعه ورزش محلات و خاصه مسابقات مینی فوتبال محلات را داشته باشند .

داریوش آورند سرپرست  دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن تشکر از همه ی کسانی که در مدیریت های قبلی هیات ورزش های همگانی استان فارس را به جایگاه بالا در سطح کشور رسانده اند تاکید کرد که جایگاه ورزش همگانی  فارس در کشور هنوز دارای ظرفیت بالاتری است و این مهم با تلاش و کوشش مضاعف و همدلی در بین اعضای هیات اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه  افزود : به جایگاه مهم کمیته های استانی اشاره کرد و تاکید کرد که نگاه کمیته ها در برنامه ریزی تقویم سال ۱۴۰۲ باید استانی باشدخواست که همه ی کمیته ها در اکثر شهرستان ها نماینده فعال داشته باشند و ورزش را در همه ی استان فارس همگانی کنند.
وی  راهکار این موضوع را برگزاری کارگاه های آموزشی جهت معرفی کمیته ها با حضور نمایندگان همه ی شهرستان ها بیان کرد.
آورند  با بیان این موضوع که در جریان مشکلات کمیته ها هستند ، گفت با توجه به  تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس،  دکتر صفرپور  در گسترش ورزش های همگانی و  توجه خاص ایشان به ترویج ورزش های همگانی  ، حمایت همه جانبه هیات ریسه از برنامه های کمیته های استانی را از نظر مادی و معنوی اعلام کردند.
محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست با تبریک فرا رسیدن فصل بهار و تحول طبیعت و ایام نوروز گفت : تلاش های کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس باعث شده تا ورزش همگانی در حوزه تبیین عملکرد  درخشانی را داشته و اکنون رتبه اول کشور در حوزه همگانی برگ زرین و درخشانی برای ورزش فارس است .
 
کد مطلب : ۲۷۱۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما