۰
plusresetminus
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

مهار آتش سوزی کارگاه چوب و ام دی اف

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی گسترده در کارگاه چوب و ام دی اف خیابان بلوط شیراز با تلاش همه جانبه 16 آتش نشان از 4 ایستگاه آتش نشانی مهار شد.
مهار آتش سوزی کارگاه چوب و ام دی اف
به گزارش حافظ خبر، هادی عیدی پور سرپرست این سازمان از مهار آتش سوزی گسترده سوله حدودا 600 متری چوب و ام دی اف خبر داد و گفت: این آتش سوزی  گسترده با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و مانع از گسترش آن گردید.
 او درباره جزییات این آتش سوزی گفت: این حادثه ساعت 7:19 صبح امروز 3 فروردین ماه  در خیابان بلوط رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان  4ایستگاه 3،17،18 و 19 به همراه 4 خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: 16 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات و در یک عملیات حدود یک ساعته موفق شدند شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کنند.

یادآور می شود؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما