۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ویژه ایام نوروز در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت:  ۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی روزانه و عصرگاهی  در بوستان های سطح شهر شیراز از جمله بوستان خلدبرین،  لاله، شکوفه، باغ ملی، فضیلت، جنت، باغ بانوان، سراج، شهداء ، هاشمی، علوی ، یاران، به همشهریان خدمات می دهند.
۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ویژه ایام نوروز در شیراز
به گزارش حافظ خبر، جعفری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت:  ۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی روزانه و عصرگاهی  در بوستان های سطح شهر شیراز از جمله بوستان خلدبرین،  لاله، شکوفه، باغ ملی، فضیلت، جنت، باغ بانوان، سراج، شهداء ، هاشمی، علوی ، یاران، به همشهریان خدمات می دهند و این ایستگاه ها برای ورزش خانم ها روزهای زوج و روزهای فرد برای آقایان مستقر هستند که در ایام نوروز  با حضور مربی ویژه عموم و مهمانان نوروزی  مستقر است و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی در ادامه به فواید نرمش های روزانه اشاره کرد و گفت: فواید مربوط به نرمش های روزانه فقط باکاهش خطر بیماری قلبی، عروقی خلاصه نمی شود بلکه تقویت سیستم ایمنی بدن، بالارفتن سطح بهداشت روانی، بهبود کیفیت عمر را به دنبال خواهدداشت.

محمد رضاجعفری ورزش را مهمترین عامل از بین بردن افسردگی ها دانست و تصریح کرد: اجرای ورزش های همگانی  و توسعه آن از وظایف هیات ورزش های همگانی استان فارس است، اما باتوجه به داشتن شهری با نشاط باید در حد توان ورزش همگانی را گسترش داد و اینامر  با اهتمام همه دستگاه های متولی امکان پذیر خواهد شد .

وی ادامه داد: انجام چند حرکت ساده و منظم آن هم در چند دقیقه، بدن را در مقابل عوارض جسمی  و کم تحرکی دور می کند و با توجه به رشد سرانه چاقی در بین افراد گام موثری برای کم تحرکی ، کاهش بیماری و نشاط اجتماعی  ها خواهد بود.

مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن  دعوت از همشهریان شیرازی برای  حضور در برنامه های  هیات ورزش های  همگانی در ایام نوروز  و ورزش های  صبحگاهی و عصر گاهی  تأکید کرد: ثابت شده است که نرمشهای مداوم روزانه موجب کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات  شخصیتی می شود.
وی افزود : تحرک جسمانی باعث تخلیه انرژی و بالارفتن نشاط اجتماعی خواهد شد و بهبود سلامت روان از دیگر مزایای تحرک جسمانی و کاهش آسیب های اجتماعی و روانی خواهد بود .
کد مطلب : ۲۷۱۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما