۰
plusresetminus
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بررسی نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نورآباد ممسنی، نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران در ایام نوروز را بررسی کرد.
بررسی نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)
به گزارش حافظ خبر، در پنجمین روز فروردین ۱۴۰۲، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نورآباد ممسنی، از بخش های اورژانس، تریاژ، تزریقات و داروخانه این بیمارستان بازدید کرد.

او ضمن تبریک عید نوروز به کارکنان و بیماران این بیمارستان، از تلاش های شبانه روزی کادر درمان تقدیر ‌و فرآیندهای خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: ارایه خدمات درمانی به بیش از سه هزار بیمار مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نورآباد ممسنی، انجام ۴۸ عمل جراحی الکتیو و اورژانس و ارایه خدمات دیالیز به ۹۲ بیمار، بخشی از خدمات انجام شده در این مرکز درمانی از ابتدای فروردین سال جاری تا کنون بوده است.

پایش حضور متخصصان، پزشکان مقیم، کادر درمانی و نحوه خدمات رسانی در بخش اورژانس، نحوه فعالیت واحد داروخانه و وضعیت دارویی بیماران از اولویت های مهم ارزیابی شده در بازدید معاون درمان دانشگاه از بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نورآباد ممسنی بود.

 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی استان در تعطیلات نوروز فعال و با تمام توان مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده، در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و موردنیاز در بیمارستان‌های استان وجود ندارد.

این عضو هیات رییسه دانشگاه پایگاه اینترنتی سلامت نوروزی دانشگاه به نشانی https://www.sums.ac.ir/page-nowrooz۱۴۰۲/fa/۵۱۹ را از جمله راهکارهای پیش بینی شده برای آگاهی شهروندان و مهمانان نوروزی از ساعت کار و نشانی مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی در استان اعلام کرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما