۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تامین اعتبار و هزینه کرد آن، جزو وظایف اصلی هر سازمان است

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
ایمانیه با تاکید بر اینکه سازمان های اجرایی، پیمانکار نیستند، اظهار داشت: قرار نیست یک سازمانی اعتبار بیاورد و سایر سازمان ها صرفاً اعتبار را هزینه کنند.
تامین اعتبار و هزینه کرد آن، جزو وظایف اصلی هر سازمان است
به گزارش حافظ خبر،  ایمانیه با تاکید بر اینکه سازمان های اجرایی، پیمانکار نیستند، اظهار داشت: قرار نیست یک سازمانی اعتبار بیاورد و سایر سازمان ها صرفاً اعتبار را هزینه کنند؛ بلکه تمام فرآیند ها و پیگیری های تامین اعتبار و منابع و همچنین هزینه کرد آن جزو وظایف اصلی و رسالت هر سازمان است؛ همچنین مدیران شهرستانی نیز موظف به پیگیری مصوبات مربوط به حوزه‌ی خود تا حصول نتیجه هستند.
 
محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی مصوبات سفرهای شهرستانی که به حوزه آموزش و پرورش اختصاص داشت، با اشاره به اینکه فعالیت همه دستگاه ها قابل تقدیر است، گفت: تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و سفرهای شهرستانی، اولویت اول مدیریت استان است.
استاندار فارس با گلایه از اینکه کمبود اعتبار، دلیل متوقف ماندن مصوبات عنوان می شود، افزود: اعتبار و منابع فی نفسه وجود نمی آید؛ پیگیری مجدانه و مستمر منجر به تامین اعتبار می شود؛ در صورت مواجهه با مشکل می بایست به دنبال راه‌حل آن باشید.
ایمانیه با تاکید بر اینکه سازمان های اجرایی، پیمانکار نیستند، اظهار داشت: قرار نیست یک سازمانی اعتبار بیاورد و سایر سازمان ها صرفاً اعتبار را هزینه کنند؛ بلکه تمام فرآیند ها و پیگیری های تامین اعتبار و منابع و همچنین هزینه کرد آن جزو وظایف اصلی و رسالت هر سازمان است.
وی از همکاری همراهی و مشورت مدیریت ارشد استان با تمامی سازمان ها خبر داد و افزود: در تمام سطوح استانی و ملی همواره برای رایزنی‌ها و جلب نظر دستگاه های ارشد در کنار سازمان ها خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در فارس بر شروع عملیات اجرایی مصوبات شهرستانی تا پایان خردادماه تاکید و تصریح کرد: تمام مصوبات سفرهای شهرستانی با توجه به میزان درصد پیشرفت، به تفکیک هر حوزه مشخص و مجدداً به مدیران دستگاه‌های اجرایی ارجاع شود، همچنین مدیران شهرستانی و روسای ادارات در شهرستان ها نیز موظف به پیگیری مصوبات مربوط به حوزه‌ی خود تا حصول نتیجه هستند.
استاندار فارس ادامه داد: در مدت سه سال یعنی تا پایان ۱۴۰۴ باید تمام مسائل مربوط به مدارس استان و دانشگاه فرهنگیان از نظر سخت افزاری حل شده باشد؛ توازن، وام و تسهیلات، خیرین مدرسه ساز، خیرین فرهنگساز، سرمایه‌گذاری، تهاتر، ظرفیت‌های کمیسیون ماده ۵ ،ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مولدسازی و ... می تواند راه های تامین منابع مالی این اقدام باشد.
ایمانیه با تاکید بر اینکه نباید کارهای جدید متوقف شود، اظهار داشت: از طریق ظرفیت‌های موجود قانونی، اقدام به فعالیت های جدید کنید؛ اولین بسته استان فارس در حوزه‌ی مولدسازی که به تهران ارسال می شود در حوزه آموزش و پرورش باشد
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما