۰
plusresetminus
معاون استاندار فارس خبر داد:

بازدید ناظر ستاد خدمات سفر در حوزه سلامت و درمان از سازمان اورژانش ۱۱۵

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد: ناظر معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در ستاد خدمات سفر بازدید ها و بررسی های مداومی از پایگاه های اورژانس، سازمان اورژانس ۱۱۵ واقع در شهر صدرا و مرکز ام.سی.ام.سی یا همان مرکز پاسخگویی و پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام داده است.
بازدید ناظر ستاد خدمات سفر در حوزه سلامت و درمان از سازمان اورژانش ۱۱۵
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده با اشاره به اهمیت توجه به سلامت مهمانان و شهروندان عزیز در ایام نوروز و سفرهایی که در این تعطیلات انجام می شود عنوان کرد: ناظر معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در ستاد خدمات سفر بازدید ها و بررسی های مداومی از پایگاه های اورژانس، سازمان اورژانس ۱۱۵ واقع در شهر صدرا و مرکز ام.سی.ام.سی یا همان مرکز پاسخگویی و پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام داده است.
 
جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر استان فارس با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی بازرس حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد: در سطح استان ۲۲۵ پایگاه اورژانس فعال داریم که ۳۶ پایگاه فعال مربوط به شهر شیراز است.
 
وی گفت: از تاریخ 29 اسفند ماه تا نهم فروردین ماه 17 هزار و 934 تماس با مرکز ام.سی.ام.سی گرفته شده است که خط شهرستان ها با دو لاین متفاوت بیشترین تماس های دریافتی را به خود اختصاص داده و تصادفات نیز بیشترین موضوعی بوده که در تماس ها مطرح شده است.
 
فرخ زاده ادامه داد:  تیم ام.سی.ام.سی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از یک کارشناس پایش انتقال بیمار بین مراکز درمانی، یک سوپروایزر جهت پیگیری امور مارکز درمانی، یک کارشناس پذیرش های شهرستانی ، یک کارشناس ویژه افرادی که تمایلات خودکشی یا اقدام به خودکشی دارند، یک مسئول راند اساتید و امور محوله به آنها و یک مسئول برای مدیریت تیم های بازدید و نوشتن گزارش تشکیل شده است. 
 
معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: روزانه ۶ تیم بازدید این مراکز از بیمارستان های خصوصی و دولتی، یک تیم از درمانگاه های شبانه روزی، یک تیم بازدید از شرایط مادران باردار پرخطر که در مراکز درمان بستری هستند ، یک تیم از مراکر داندان پزشکی و یک تیم از مراکز سو مصرف مواد مخدر بازدید کرده و شرایط را گزارش می دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما