۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

اعلام نرخ جدید باشگاه های یوگا

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: قیمت گزاری نرخ جدید باشگاه های یوگا و برنامه آموزشی  کمیته یوگا بررسی شد.
اعلام نرخ جدید باشگاه های یوگا
به گزارش حافظ خبر،  وی گفت :  در نشست مشترک هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس و  بابلی سرپرست کمیته یوگا ، محسنی نایب رئیس کمیته یوگا و شجاعی مسؤول کمیته آموزش در مورد ساماندهی کمیته و باشگاه ها بحث و تبادل نظر شد .
 
در این نشست ضمن بررسی مشکلات و چالش های کمیته یوگا در خصوص برنامه های آتی کمیته برنامه ریزی گردید .
  آورند  در این نشست ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت :  کمیته یوگا از کمیته های پرطرفدار هیات است و  اهمیت و جایگاه ویژه ای برای هیات همگانی استان فارس دارد ، و باید با حساسیت لازم و به قید فوریت مسائل و چالش های موجود رفع گردد و با توجه  عملکرد یک ماهه اخیر این کمیته از اعضای کمیته یوگا خواست تا هر چه سریعتر  در مورد نرخ گزاری باشگاه های یوگا و برگزاری کلاس های مربیگری و آموزشی این کمیته اقدامات لازم را انجام دهند تا در اولین جلسه هیئت رئیسه هیات همگانی استان بررسی گردد. 
 بابلی سرپرست کمیته یوگا گفت : نامه ای پیرو افزایش شهریه ی باشگاه های یوگا به اداره کل ورزش و جوانان ارسال شده است که در حال پیگیری است.

وی با اشاره به نظارت بیشتر در  امور باشگاه ها در آینده ای نزدیک نرخنامه جدید صادر خواهد شد. 
 وی  افزود : برنامه آموزشی سه ماهه اول را که شامل برگزاری  سطح  یک تا شش یوگا ، مربیگری درجه ۳، سیزده تئوری درجه ۳ و ۲ ، کارگاه آناتومی و برگزاری مسابقات استانی بود را ارائه  شده است و با تلاش مضاعف  سعی در برنامه ریزی منظم این برنامه ها را داریم. 

صدیقه شجاعی  سرپرست کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست در  مورد چگونگی برگزاری دوره های آموزشی توضیح کامل را ارائه کردند  و اعلام شد  پس از اعلام نرخ نامه جدید دوره ها از فدراسیون، دوره های آموزشی را از طریق روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس اعلام خواهیم کرد.
آورند در پایان گفت : برنامه ریزی و تلاش کمینه یوگا باید کلی و استانی باشد به طوری که در هر گوشه از استان فارس شاهد فعالیت این رشته ورزشی باشیم و در این راستا  حمایت هیات رئیسه را از کمیته یوگا اعلام کرد و آرزوی موفقیت روز افزون برای تیم جدید در سال جاری  را کرد.
کد مطلب : ۲۷۲۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما