۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی استان فارس:

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه های فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه های این استان را تشریح کرد.
تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه های فارس
به گزارش حافظ خبر،  سعید یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان فارس اظهار داشت: مقارن با سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم برنامه های متنوعی در دانشگاه های سراسر استان فارس  برگزار می‌ شود. 


وی از برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین با ابزار هنر و مسابقات کتابخوانی بر مبنای آثار هنرمندان انقلابی به مناسب هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: از هنرمندان شاخص انقلابی برای حضور در نشست‌های صمیمانه و گعده های دورهمی خوابگاهی دعوت می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه گفت و شنود و نشست‌های تخصصی و نظری با موضوع هنر انقلاب اسلامی، کارگاه های آموزشی مرتبط با رشته‌های هنری و نمایشگاه عکس، نقاشی، پوستر و... در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود، اضافه کرد: اکران و نقد فیلم های مستند، اجرای نمایش، محافل شعر خوانی، محافل داستان خوانی و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص با تخفیف ویژه دانشجویی از برنامه های دیگر هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه های فارس است.

یوسفی با تاکید بر تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری انقلابی، به برگزاری کارگاه‌های آموزشی شاخص مثل خاطره نویسی، داستان نویسی ( آموزش داستان و قصه با رویکرد تاریخ معاصر ایران) ، فیلم سازی (فیلم کوتاه یا مستند)، اصول نویسندگی و... اشاره کرد و گفت: تجلیل از هنرمندان دانشجو، اختصاص امکانات رفاهی ورزشی و تفریحی با تخفیف ویژه به هنرمندان برتر دانشجو و تولید نشریه با موضوع هنر انقلاب اسلامی از برنامه های دیگر هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی از تولید آثار هنری با موضوع سبک زندگی اسلامی، خانواده و ازدواج و برگزاری سلسله برنامه‌های ویژه برای معرفی کتب برتر هنر انقلاب خبر داد و تصریح کرد: فعالیت گروه های جهادی هنری ویژه هنرمندان دانشجو در مناطق محروم، برگزاری مسابقه نقاشی از چهره هنرمندان شاخص انقلابی استان و دعوت از هنرمندان شاخص انقلابی استان برای حضور در کلاس های مرتبط با رشته های هنری به عنوان مدرس مهمان از برنامه های دیگر هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه های استان فارس است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما