۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بازدید شبانه شهردار شیراز از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی    

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴
شهردار شیراز در نخستین شب قدر در بازدیدی شبانه از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی، خواستار افزایش دوره‌های آموزشی تخصصی و به‌کارگیری به‌روزترین آموزش‌ها و تجهیزات برای آتش‌نشانان شد. 
بازدید شبانه شهردار شیراز از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی    
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در نخستین شب قدر با همراهی معاون محیط زیست و خدمات شهری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل در جمع صمیمی آتش‌نشانان ایستگاه  ۲۱ حضور یافت و ساعاتی را در کنار مدافعان جان برکف ایمنی بود. 
 
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر، با توصیف معنوی شب‌های قدر، این شب‌ها را فرصتی برای خودسازی عنوان کرد. 
 
او در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانی شغلی غیر قابل واگذاری بوده؛ به این مفهوم که کار آتش‌نشان و خدمات این سازمان را به‌هیچ عنوان نمی‌توان به پیمانکار و یا بخش خصوصی واگذار کرد، بلکه نیروهای متخصص، متعهد وآموزش دیده در این سازمان مشغول به کار هستند و انجام وظیفه می‌کنند. 
 
 شهردار شیراز در مورد شغل آتش‌نشانی بیان کرد: همه مردم امیدشان به شما آتش‌نشانان است؛ چرا که در بحرانی‌ترین و سخت‌ترین شرایط برای حفظ جان و مال شهروندان، خود را به آتش زده و با از خودگذشتگی و ایثار همواره به مردم خدمت می‌کنید. 
 
اسدی با آرزوی سالی خوب برای آتش‌نشانان خطاب به معاون محیط زیست و خدمات شهری و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی؛ خواستار افزایش دوره‌های آموزشی تخصصی و به‌کارگیری به روزترین آموزش‌ها و تجهیزات برای آتش‌نشانان شد. 
 
او با ایجاد امکانات رفاهی مناسب در ایستگاه‌ها برای افزایش توان عملیاتی و همچنین سلامت جسم و روح آتش‌نشانان تاکید کرد. 
 
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، آتش‌نشانان را فرشتگان نجات برشمرد که جان خود را همواره کف دست گذاشته و به قلب آتش می‌زنند و با این ایثار و فداکاری در کنار مردم در سخت‌ترین شرایط بوده و هستند. 
 
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این بازدید شبانه با تأکید بر اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است، عنوان کرد: با افزایش آموزش‌های شهروندی در حوزه آتش‌نشانی باید از بروز حوادث تا حد امکان پیشگیری کنیم. 
 
غلامرضا غلامی اضافه کرد: در این راستا سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، برنامه‌ریزی‌های مدون و مناسبی را در طول سال در دست اجرا دارد. 
 
او با اشاره به پیگیری، جدیت و مساعدت شهردار شیراز در خرید تجهیزات گفت: با حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز در سال جاری تجهیزات مورد نیاز برای ایستگاه آتش‌نشانی و آتش‌نشانان تهیه می‌شود. 
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه بازدیدهای سرزده و سرکشی از ایستگاه‌های آتش نشانی توسط شهردار شیراز در سال‌های گذشته کم سابقه و حتی بی‌سابقه بود، تصریح کرد: حضور شهردار در جمع آتش‌نشانان باعث افزایش روحیه کار جمعی و همچنین بیان مشکلات و درخواست‌های آن‌ها می‌شود. 
 
هادی عیدی پور با تقدیر از پیگیری و جدیت شهردار شیراز برای خرید دستگاه ماشین نردبان آتش‌نشانی گفت: تجهیزات پیشرفته هنگامی که وارد صحنه عملیات می‌شوند آثار و نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت و از این‌رو سیاست سازمان آتش‌نشانی با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر خرید تجهیزات انفرادی و فنی مورد نیاز در سال جاری است. 
 
او بیان کرد: در کنار اینها آموزش کارکنان آتش‌نشانی با به‌روزترین دانش روز و همچنین پیگیری امور رفاهی آنان در دستور کار قرار دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما