۰
plusresetminus
استانداری فارس:

برگزاری رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
مدیـرکل امور زنـان و امـور خانـواده اسـتانداری فـارس از برگـزاری رویداد جایزه ملی و استانی جوانـی جمعیـت در اسـتان فـارس خبـر داد.
برگزاری رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در فارس
به گزارش حافظ خبر، زهـرا یقطیـن مدیـرکل امور زنـان و امـور خانـواده اسـتانداری فـارس در اولین نشست رسانه، طراحی و پیاده سازی گفتمان جمعیت در جمـع خبرنـگاران بیـان کـرد: هفتـه جوانـی
جمعیـت از ٢۴ اردیبهشـت لغایـت ٣٠ اردیبهشـت برگزار شـده و شـعار امسـال
ایـن هفتـه »سـهم مـن از جوانـی ایـران؟« اسـت.
وی ادامـه داد: رویداد ملـی و اسـتانی جوانـی جمعیـت در ۷ بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، موسسات و شرکت های خصوصی، مدیران و دستگاه‌های اجرایی در حال شناسایی ظرفیتها و برترین ها بر اساس شاخص های ابلاغی ستاد ملی جمعیت می باشد.
یقطیـن افـزود: مهلـت ثبت نام برای حضور در رویداد جایزه ملی و استانی جوانـی
جمعیـت تـا ٣١ فروردیـن مـاه بـوده و افـراد میتواننـد از طریق سایت Jamiatyar.ir و یا شماره تلفن فضای مجازی ایتا 09013193764 اقدام کنند.
او بـا اشـاره بـه تصویـب قانـون جوانـی جمعیت بیـان کرد: ایـن قانون در آبان ماه سـال ۱۴۰۰ بـه تصویب رسـید اما بـا توجـه بـه عـدم تخصیـص اعتبـارات استانی بـه ایـن قانـون ، سیاست وزارت کشور و بالتبع ستاد خانواده و جوانی جمعیت در استانها به سـمت هوشـیار سـازی و ایجاد دغدغـه در موضوع بحران جمعیت سـوق داده شـد.
یقطیـن یـادآور شـد: جریان سـازان غیرحاکمیتی ازجمله اصحاب محترم رسانه و هنرمندان، اساتید محترم دانشگاه و حوزه از گروه های موثر در حوزه ی هوشیارسازی جامعه نسبت به این بحران می باشند که هدف اصلی این رویداد بعد از شناسایی و تجلیل از برترها در ۷ محور مذکور، جریان سازی و گفتمان سازی گسترده در سطح استان است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما