۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

روز جهانی قدس نماد روز بیداری ملل آزاده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۹
شهردار شیراز با دعوت همه شهروندان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به روز بیداری ملل آزاده و نمادی از وحدت، یکپارچگی و همدلی مسلمانان و همه مردم آزاده جهان مبدل شده است.
روز جهانی قدس نماد روز بیداری ملل آزاده
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی به‌مناسبت روز جهانی قدس با صدور پیامی از عموم مردم شریف شیراز جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
او‌ در این پیام اظهار کرد: روز جهانی قدس، ابتکار معجزه‌گونه پیر روشن ضمیر جماران حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال اسرائیل خبیث و سالروز فرمان مهم روح خدا به راهپیمایی عمومی مسلمانان جهان علیه رژیم جعلی صهیونیستی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است.

به گفته شهردار شیراز؛ روز قدس، روزی جهانی و راهپیمایی آن وظیفه‌ای همگانی در دفاع از مظلومان و حمایت از شهدای انتفاضه و فلسطینیان دربند و مظلوم را یادآور می‌شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه این تدبیر هوشمندانه امام امت بساط سلطه و کفر جهانی را برهم ریخت و اسرائیل این رژیم کودک کش و متجاوز را در شدیدترین وضعیت ممکن قرار داد، تصریح کرد: روز جهانی قدس به روز بیداری ملل آزاده و نمادی از وحدت، یکپارچگی و همدلی مسلمانان و همه مردم آزاده جهان مبدل شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: پیام روز جهانی قدس برای تمام بشریت این است که اسلام منادی عزت و آزادی مسلمانان و برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم وتبعیض از سراسر جهان هستی است.

به اعتقاد شهردار شیراز؛ سخنان رهبر معظم انقلاب باعنوان نابودی اسرائیل درکمتر از ۲۵ سال و تشدید اعتراضات و از هم گسیختگی در دل این رژیم کودک‌کش خود گواه و نوید پایان خفت بار حیات این نطفه نامشروع در منطقه و جهان را می‌دهد که به یُمن خون پاک شهدای جبهه مقاومت به زودی محقق شده و طومار اسرائیل غاصب در هم پیچیده خواهد شد.

اسدی در پایان این پیام از همه شهروندان کلان‌شهر شیراز همگام بامردم شریف ایران اسلامی برای حضور حماسی در صفوفی به هم پیوسته در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس دعوت کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما