۰
plusresetminus
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز

افق حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز روشن است 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به عنوان نقشه راه سیاست گذاری های حمل و نقل و ترافیک این کلانشهر، تا افق 1409 تدوین و مراحل پایانی را سپری می کند.
افق حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز روشن است 
به گزارش حافظ خبر، هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تهیه و تدوین مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار داشت: در این طرح با توجه به ازدحام و افزایش تراکم ترافیک ، با در نظر گرفتن تغییرات پارامترهای اقتصادی- اجتماعی و برداشت اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضا ، وضعیت حمل و نقل و مشکلات ترافیکی شهر شیراز تا افق‌ زمانی 1409 پیش بینی و راهکارهایی در جهت رفع معضلات موجود و ارتقا ایمنی شهری ارائه شده است.


وی گفت: این برنامه تحقیقاتی به عنوان نقشه راه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز  همه بایدها و نبایدها، الزامات ترافیکی و روش‌های اجرایی موفق را در شش محور تدوین و در خود گنجانده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به جزییات مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: در برنامه مذکور نیازهای شهری از جمله حمل و نقل غیر موتوری، حمل و نقل همگانی یکپارچه، شبکه های معابر، پارکینگ، پایانه های برون شهری، مدیریت تقاضای سفر مطرح و راهکارهای رفع مشکلات موجود مطرح شده است.

وی افق حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز را روشن پیش بینی کرده و ابراز داشت: مطالعات طرح جامع در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و شورای ترافیک استان مصوب شده و در اردیبهشت ماه سال جاری در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور به تصویب نهایی خواهد رسید.

شه دوست شیرازی هدف از تدوین و اجرای طرح مذکور را توسعه مناسب حمل و نقل شهر  و در نهایت تامین رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز پس از طی کردن مسیر مطالعاتی و تحقیقاتی در تدوین مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر شیراز، همه توان خود را در عملیاتی شدن این طرح جامع، در صف مقدم خدمت‌رسانی بکار خواهد بست.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما