۰
plusresetminus
روز قدس:

اسرائیل قابليت ادامه حيات سياسي را ندارد و محكوم به شكست هستند

تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
سرلشكر صفوي بیان کرد: وزير امنيت ملي يك تروريست افراطي است كه براي عبور از كابوس ماه مبارك رمضان و حضور دهها هزار نفر نمازگزار فلسطيني در مسجدالاقصي و احتمال درگيري نظامي گسترده مقاومت با رژيم، سياست فرار به جلو را در مسجدالاقصي پيش گرفته است.
اسرائیل قابليت ادامه حيات سياسي را ندارد و محكوم به شكست هستند
و با اقدامات اخير در مسجدالاقصي و سركوب وحشيانه نمازگزاران و اعتكاف كنندگان موجب چالش درون كابينه و از سوي وزراء و دسته جات مخالف نتانياهو شده و او را وادار به عقب نشيني مستمر كرده است.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا اظهار كرد: رژيم صهيونيستي طي ١٨ روز گذشته برغم اينكه با پرتاب موشك از لبنان و سوريه و غزه مواجه بوده است از ترس و نگراني يك جنگ منظقه اي، لفاظي را ادامه داده است ولي پاسخ و واكنش نظامي مثل گذشته از خود نشان نداده و موجب سرافندگي و نااميدي و ناتواني اين رژيم براي تأمين امنيت داخلي شده است.
سرلشكر صفوي گفت: رژيم صهيونیستي طي ٧٥ سال گذشته بر اساس نقشه هاي استعماري انگليس و با پشتوانه امريكايي ها با فريب و دروغ تاريخي و مذهبي و جنايت و قتل و آوارگي بيش از ٥ ميليون نفر فلسطيني، همچون خنجري در قلب جهان اسلام فرو رفته است و ليكن فاقد پايه هاي شكل گيري و ملت سازي است. البته آنها دولت جعلي ساخته اند و ليكن در ملت سازي شكست خورده اند و قابليت ادامه حيات سياسي را ندارند و محكوم به شكست هستند.
سرلشكر صفوي با اشاره به شكاف هاي سياسي، فرهنگي و اقتصاي درون سرزمين هاي اشغالي گفت: رژيم صهيونيستي طي ٧٥ سال گذشته نشان داده كه در درون خود يك جامعه از هم گسسته و موزاييكي و شكننده از گروههاي مختلف مهاجر از افريقا تا روسيه و اروپا و امريكا را نتوانسته كنار هم قرار دهد و حتي حاميان و سازندگان اين رژيم جعلي از حمايت هاي خود كاسته اند و سركوب و اقدامات ضد حقوق بشري و شهرك سازي هاي غير قانوني اين رژيم را تحمل نمي كنند.
سردار صفوي افزود: رژيم صهيونيستي به دليل مصنوعي بودن تمامي شاخص هاي ملت سازي و دولت سازي، عنصري زائد و ناسازگار با محيط منطقه اي است و ملت ها و دولت هاي همسايه نزديك و دور با آن مخالف هستند لذا محكوم به ناپايداري و فناست.
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي يك پديده پادگاني و اشغالگر است كه فقط با بحران سازي و جنگ افروزي، فساد و فتنه بر روي پاي خود ايستاده است و از غارت ثروت ديگران به حيات ننگين خود ادامه مي دهد و به ميزان كاسته شدن حمايت غرب، رويگرداني از صهيونيست ها حتي در كشورهاي سازشكار نيز روند معكوس داشته است.
سرلشكر صفوي با بيان اينكه رژیم صهیونیستی در حیات ننگین خود بزرگترین جنایات ضد بشری و جنگ های متعددی در فلسطین و کشورهای همسایه را ثبت کرده و حتی برای سازمان‌های جاسوسی غربی و متحدان آن، استاد و معلمِ شکنجه تربیت کرده و دست به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران زده گفت: وجود این رژیم مظهر تهدید و جنگ افروزی و فتنه گری و خطر دائم برای منطقه و جامعه بشری بلکه برای صلح منطقه‌ای و جهانی است لذا نابودی این رژیم یک ضرورت و نیاز انسانی و بشری است و جهان بدون رژیم صهیونیستی جهان بهتر است.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا افزود: مقاومت مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت از لبنان، سوریه، عراق و یمن به یک بلوغ از مولفه های قدرت و پیوند تکاملی در بین اعضای خود رسیده است و هدف و آرمان اصلی خود را برای آزادی قدس شریف و فلسطین از نهر تا بر قرار داده است.
صفوي ادامه داد: آنچه امروز در درون رژیم و جامعه پراکنده صهیونستی شاهد آن هستیم از جنگ قدرت بین گروه‌های سیاسی تا افزایش مهاجرت معکوس تا ناامنی گسترده خصوصاً در کرانه باختری، گواه آن است که به حول و قوه الهی بنابر فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده خود را نمی بینند و حتی به فضل الهی زودتر از آن با اقدامات همه جانبه از درون به فروپاشی و پایان شرارت و جنایت می رسند.

سرلشكر صفوي در  جمع بندی سخنان خود چند پیشنهاد راهبردی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف ارائه داد و گفت: راهبرد سیاسی همگرایی و وحدت ملت های اسلامی بر علیه دشمنان مشترک غاصب فلسطین و حمایت همه جانبه مادي و معنوی دولت ها و ملت ها از ادامه جهاد مسلحانه و توسعه مقاومت در درون سرزمین‌های اشغالی خصوصاً کرانه باختری فلسطین يكي از پيشنهادهاست.
وي افزود: قطع روابط سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی مخفی و آشکار برخی از کشورهای عربی و غیر عربی مسلمان با این رژیم جعلی ناپایدار و عنکبوتی يك صرورت است.
سرلشكر صفوي در تشريح پيشنهاد ديگر خود گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های حقوقی رسانه‌ای و سیاسی و قابلیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی جهت آشکار کردن جنایات ضدبشری و شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌ها و حمایت از بازگشت بیش از ۷ میلیون آواره فلسطینی به موطن اصلی شان و برگزاری همه پرسی از همه مسلمانان - مسیحیان و یهودیان ساکن اصلی این سرزمین برای تشکیل دولت واحد نيز از ديگر راهكارهاست.
 سرلشكر صفوي افزود: پيشنهاد ديگر راهبرد تحریم کالاها و هر نوع تجارت و مبادلات اقتصادی با این رژیم ستمکار از جمله قطع صدور گاز و نفت کشورهای عربی و اسلامی منطقه است که باعث ضرر ۱۰ میلیاردی طی دو سال گذشته برای این رژیم کودک کش شده است .
 وي خاطرنشان ساخت: پيشنهاد ديگرم ادامه هرگونه حمایت مادی به هر صورت و به هر مقدار توسط یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان به مردم فلسطین است؛ به طور مشخص اگر در همين روز جهانی قدس هر مسلمانی در سال فقط یک دلار کمک کند ، سالي یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار جمع می شود.
وي افزود: راهبرد فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای نظیر آگاهی دادن و شناخت جوانان مسلمان و آزادی خواهان جهان از خطر صهیونیسم بین الملل و ارسال کمک‌ها و فناوری‌های جدید به فلسطینیان داخل سرزمین‌های اشغالی به هر شکل ممکن نيز بسيار مهم و تعيين كننده خواهد بود.
 وي در پايان با اشاره به آيه "کتب الله لاغلبن انا و رسلی" و همچنين آيه  "نصر من الله و فتح القریب و بشر صابرین" وعده پيروزي در قرآن كريم را مورد تأكيد قرار داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما