۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بازدید مدیریت شهری شیراز از ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
شهردار کلان‌شهر شيراز در ادامه بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی با همراهی جمعی از معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران‌ کل، مشاورین و مدیران شهرداری از برخی نقاط ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو بازدید و بر تعیین تکلیف مواردی که طی سالیان سال بر زمین مانده، تأکید و دستورات لازم را داد.
بازدید مدیریت شهری شیراز از ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در ادامه بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی با همراهی جمعی از معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران‌ کل، مشاورین و مدیران شهرداری از برخی نقاط ۵ منطقه شهرداری و ایستگاه مترو بازدید به‌عمل آورد.

این مقام مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این راستا اظهار کرد: مناطق ۱۱، ۸، ۴، ۶، ۱۰ و یکی از ایستگاه‌های مترو مقصد این پنجشنبه عمرانی بود.

او‌ ادامه داد: در این بازدید برخی از اماکن نظیر ساختمان‌ها و ساختمان‌های نیمه تمام را که قابلیت اتمام و تعیین تکلیف داشت، بررسی کرده و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

 بنا به اظهار اسدی؛ برخی از نقاطی که بازدید شده است، مورد بررسی و کارشناسی بیشتر قرارگرفته و تصمیمات دیگری نیز اخذ خواهد شد.

شهردار کلان‌شهر شيراز با بیان این موضوع که مواردی طی سالیان سال بر زمین مانده که باید تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: در این موارد نیاز بوده که یک خرد جمعی بتواند بهترین تصمیم‌‌ها را بگیرد.

او با تأکيد بر برنامه‌محوری شهرداری در سال جاری بیشتر از همیشه بیان کرد: در تمام مواردی که مورد بازدید قرار گرفت، تکلیف مدیریت و یا سازمان مربوطه مشخص شده و این  موارد را در پروژه‌های سال جاری خواهیم آورد.

 شهردار شيراز تعیین تکلیف این موارد را به‌‌عنوان مطالبه‌ای جدی از مناطق و مدیران شهرداری عنوان و اظهار کرد: این موارد که بایستی در سالیان قبل اقدام می‌شد، باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و به سرانجام و بهره‌برداری برسند.

بنابراین گزارش، مدیریت شهری شیراز از سال گذشته در قالب بازدیدهای پنجشنبه‌های عمرانی به بررسی طرح و پروژه‌‌های نیمه تمام و یا در حال اجرای عملیات می‌پردازد و بر تعیین تکلیف و اتمام به‌موقع جهت بهره‌برداری تصمیمات و دستورات لازم انجام می‌شود.

همچنین در برخی از این پنجشنبه‌های عمرانی، شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی و یا افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های سطح شهر بوده‌ایم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما