۰
plusresetminus
میز خدمت:

برگزاری میزخدمت در مسجد امام حسن عسکری(ع)

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
میز خدمت مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک سبحان در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان، ارائه خدمات مطلوب و رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار برگزار شد. 
برگزاری میزخدمت در مسجد امام حسن عسکری(ع)
به گزارش حافظ خبر،  در ادامه میز‌های خدمتی که در مساجد محلات مناطق مختلف شهر، در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان و حل مسائل مردمی در دیدارهای چهره به چهره برگزار می‌شود، میز خدمت "مسجد امام حسن عسکری(ع)" در شهرک سبحان منطقه ۹ شهرداری با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، فرماندار شهرستان شیراز، شهردار و رئیس شورای اسلامي شهر و مسؤولین استانی و‌ شهری برگزار شد.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس که در این میز خدمت حضور داشت، مسجد و حضور نمازگزاران در آن را آبادی دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با بیان اینکه پیش از این توفیق حضور در جمع نمازگزاران این مسجد را داشته است، اظهار کرد: طبق درخواست‌های ساکنین این منطقه و هماهنگی با فرماندار، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسؤولین شهرستان برگزار شود.

او با بیان اینکه امروز همه آمده‌اند تا گرهی از امور مردم بگشایند، ابراز امیدواری کرد: به‌واسطه همین کارهای خیر روابط دینی و برادری قوت گیرد و به نقطه‌ای برسیم که در قرآن در مورد برادری تاکید شده است.

شهردار شیراز نیز که در جمع نمازگزاران این مسجد، پذیرای پرسش‌ها و درخواست های مردمی پیرامون مسائل و موضوعات مختلف شهری بود و بر حل‌وفصل مسائل و اتخاذ تدابیر لازم بدین منظور تاکید کرد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه مدیریت شهری برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به این منطقه، تلاش خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: بیشترین بودجه سال گذشته به این منطقه اختصاص داشته است که فعالیت‌های متعددی در این منطقه انجام شده است.

ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۹ شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: با حضور در محلات و  بررسی نواقص موجود، تلاش خواهیم کرد تا مسائل مردم را رفع کنیم.

علی‌اکبر سلطانی بیان اینکه این منطقه از مناطق کم‌برخوردار بوده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای عملیات عمرانی، شاهد کمتر شدن مشکلات مردم باشیم.

نماينده مردم شیراز در پارلمان شهری اعلام کرد: به‌زودی میز خدمتی نیز در شهرک رضوان با هدف بررسی مسائل منطقه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با همیاری سایر ادارات بتوانیم گامی مناسب در راستای بهبود مسائل منطقه ۹ برداریم‌.

 شهردار منطقه ۹ شیراز نیز در این میز خدمت با بیان اینکه طی سال قبل، بیشترین بودجه عمرانی به میزان ۲۷۴ میلیارد تومان به این منطقه اختصاص یافته است، اظهار کرد: از این میزان، ۱۰ میلیارد تومان به تپه نورالشهدا و لوله‌گذاری پل شهیدان یغمور نیز به صورت جهادی با دستور شهردار شیراز و بودجه ۲ میلیارد تومانی انجام شد.

سید محمدجواد افضلی با بیان اینکه میزان زیرسازی و آسفالت انجام گرفته در شهرداری منطقه ۹ در سال گذشته ۲۵۰ هزار مترمکعب بوده است، اضافه کرد: میزان پیاده‌رو سازی انجام گرفته در این منطقه ۳۴ هزار مترمربع بوده است.

 او بیان کرد: احداث ۳۵ متری بلوار پرتو به طور ۲ کیلومتر با دو مسیر رفت و برگشت آماده افتتاح در سال جاری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری شیراز به احداث زمین چمن مصنوعی در جوار باغ سبحان در شهرک سبحان اشاره و عنوان کرد: این زمین چمن به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

 افضلی گفت: بوستانی به متراز یک هزار مترمربع همراه با عملیات باززنده سازی در شهرک رضوان عملیاتی و طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۹ شیراز از احداث ۳هزار مترمربع طرح جنگل‌کاری با عملیات باززنده‌سازی در شهرک رضوان نیز خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما