۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بازدید وزیر بهداشت از مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی فسا

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان فارس، با حضور در شهرستان فسا، از بخش های مختلف حوزه سلامت این شهرستان بازدید کرده و پروژه جدید عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
بازدید وزیر بهداشت از مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی فسا
به گزارش حافظ خبر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عازم شهرستان فسا شده و ابتدا با حضور بر مزار شهدای گمنام این شهرستان، به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی، ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت در ادامه با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی فسا، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهرستانی، در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی خوابگاه ۲۴واحدی، ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی فسا حضور یافته و توسعه خدمات این حوزه را گامی در راستای تحقق اهداف جوانی جمعیت در کشور خواند.
شرکت در آیین تجهیز و راه اندازی استخر ورزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا و راه اندازی زمین ورزشی چمن مصنوعی در این مجموعه دانشگاهی، دیگر برنامه سفر وزیر بهداشت، به شهرستان فسا بود.
همچنین دکتر عین اللهی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان دانشگاهی و شهرستانی در فسا، از پروژه بیمارستان آموزشی ۱۸۴ تختخوابی حضرت امام حسین(ع) در این شهرستان که هم اکنون در مراحل تکمیل و تجهیز قرار دارد، بازدید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت کشور در ادامه ضمن حضور در پروژه در حال تجهیز ساختمان مرکزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا، از بخش های پیش بینی شده برای این مجموعه دیدن کرد.

دکتر عین اللهی همچنین با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا، خدمات این مرکز آموزشی درمانی را در حوزه مختلف، پایش کرد.
گفت و گو با بیماران و همراهان آنان پیرامون نحوه دریافت خدمات و قدردانی وزیر بهداشت از تلاش های مدافعان سلامت در این بیمارستان با اهدای شاخه گل، دیگر برنامه وزیر بهداشت در این بازدید بود.

در این بازدید، آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) نیز به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت با حضور در جمع کارکنان این آزمایشگاه، با گرامیداشت سی ام فروردین، روز ملی علوم آزمایشگاهی و پاسداشت خدمات جامعه آزمایشگاهی کشور به ویژه در پاندمی کروناویروس، با اهدای شاخه گل از تلاش های دست اندرکاران این مجموعه در زمینه ارایه خدمات آزمایشگاهی به مردم شهرستان فسا، قدردانی کرد.


گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما