۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اعلام آخرین وضعیت کرونا در فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۳
یک شهرستان نارنجی و ۱۴ شهرستان زرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان آخرین وضعیت کرونا در استان فارس، سرچهان را تنها شهرستان دارای وضعیت نارنجی در استان فارس اعلام کرد.
اعلام آخرین وضعیت کرونا در فارس
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سید وحید حسینی با اعلام این خبر گفت: ۱۴ شهرستان شیراز؛ آباده؛ اقلید؛ نی ریز؛ استهبان؛ فسا؛ خرامه؛ خفر؛ کوار؛ فیروزآباد؛ فراشبند؛ لارستان؛ جویم و اوز نیز بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، در وضعیت زرد کرونایی بوده و دیگر شهرستان های استان، دارای وضعیت آبی هستند.

او وجود شهرهای زرد و یک شهرستان نارنجی در استان را گویای تداوم چرخه های انتقال بیماری در استان دانست که ضرورت هوشیاری در برابر شیوع این بیماری را افزایش می دهد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استفاده از ماسک همچنان یک ضرورت محسوب می شود و نیاز است از سوی تمامی افراد جامعه، به ویژه افراد در معرض خطر مانند سالمندان، مادران باردار، بیماران زمینه ای و بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی جدی گرفته شود.

حسینی افزایش روزانه شمار جانباختگان کرونا در کشور را هشداری برای ضرورت محافظت ما از سلامت خود و اطرافیان دانست که باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی تمامی افراد جامعه، مورد توجه قرار گیرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما