۰
plusresetminus
استانداری فارس:

سرعت بخشیدن در انجام کار مردم از وظایف اصلی مسئولین است

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
محمد هادی ایمانیه در پایان حضور سرزده در میز خدمت استانداری گفت: برپایی میز خدمت یکی از وظایف اصلی دستگاه ها برای خدمت رسانی مناسب تر به مردم و کاهش کاغذبازی اداری است.
سرعت بخشیدن در انجام کار مردم از وظایف اصلی مسئولین است
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز به صورت سرزده در میز خدمت استانداری حاضر شد و بصورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به شنیدن مشکلات مردم و صدور دستورات لازم اقدام نمود.
استاندار فارس در پایان این برنامه گفت: برپایی میز خدمت یکی از وظایف اصلی دستگاه ها برای خدمت رسانی مناسب تر به مردم و کاهش کاغذبازی اداری است.
وی عمده ترین مشکل مراجعین را تسهیلات بانکی عنوان کرد و افزود: درخواست دریافت تسهیلات بانکی در اکثر حوزه ها از جمله تامین نقدینگی مورد نیاز، برای نهضت جهش ملی مسکن، یکی از خواسته‌های اصلی مراجعین بود.
دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح مسکن افراد متوسط رو به پایین جامعه هستند، اظهار داشت: در جلسه اخیر ریاست محترم جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی با استانداران، مقرر شد برای افرادی که نمی توانند نقدینگی ابتدایی این طرح را پرداخت نمایند تدبیر شود؛ مشکلات آورده متقاضیان در این طرح باید به صورت ریشه و در سطح ملی حل شود.
در این دیدار بالغ بر ۴۰ نفر از مردم استان به صورت مستقیم نسبت به طرح مسائل و مشکلات خود با نماینده عالی دولت در فاس پرداختند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما