۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

انجام ۶ هزار و ۸۸۷ بازرسی بهداشتی در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر از اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه، تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی حساس در ماه مبارک رمضان خبر داد.
انجام ۶ هزار و ۸۸۷ بازرسی بهداشتی در ماه مبارک رمضان
به گزارش حافظ خبر، علیرضا شریعتی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، بازرسان بهداشتی این مرکز با انجام ۶ هزار و ۸۸۷ بازدید از مراکز تهیه، تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی حساس به ویژه قنادی ها و مراکز طبخ حلیم و آش، در دو نوبت کاری قبل از افطار و پس از افطار، تممی تلاش خود را برای تامین سلامت مردم شهر شیراز به کار بستند.

او با اشاره به سازماندهی این بازدیدهای نظارتی در قالب ۵۶ تیم از کارشناسان بهداشت محیط این مرکز افزود: نانوایی‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، اغذیه‌ فروشی و قنادی‌ها در اولویت کاری نظارت‌های بهداشتی ماه مبارک رمضان قرار دارد.

دکتر شریعتی بازدید از سایر واحد‌های صنفی از جمله میوه فروشی‌ها، مراکز عرضه گوشت، مرغ، ماهی و مواد پروتئینی و دیگر مجموعه‌های فعال را دیگر محور بازدیدهای نظارتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر با اشاره به مواردی از اخطار و تعطیلی طی بازدیدهای نظارتی ماه مبارک رمضان افزود: این بازدید‌ها منجر به انجام ۷۶ اقدام قانونی معرفی به تعزیرات، ۱۶ مورد تعطیلی و معدوم سازی چهار هزار و ۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و فاقد مشخصات شده است.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما