۰
plusresetminus
استاندار فارس:

اختصاص تسهیلات قابل توجه به تعاونی ها در سال جاری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
استاندار فارس در ۳۴ جشنواره امتنان در شیراز گفت: امنیت شغلی کارگران از طریق هم افزایی بین مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
اختصاص تسهیلات قابل توجه به تعاونی ها در سال جاری
به گزارش حافظ خبر، استاندار فارس گفت: حمایت از تعاونی‌ها همانند آنچه در سال گذشته انجام شد با جدیت بیشتری ادامه می یابد؛ در سال جاری تسهیلات قابل توجهی را به تعاونی‌ها اختصاص خواهیم داد.
 محمدهادی ایمانیه در ادامه افزود: مدیریت استان، موضوع زمین برای احداث مسکن کارگران را حل می کند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز موضوع تخصیص وام از بانک رفاه را در این زمینه پیگیری نماید تا فارس در زمینه تامین مسکن کارگران پیشتاز باشد.
 
استاندار فارس در ۳۴ جشنواره امتنان در شیراز گفت: امنیت شغلی کارگران از طریق هم افزایی بین مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. حمایت از تعاونی‌ها همانند آنچه در سال گذشته انجام شد با جدیت بیشتری ادامه می یابد؛ در سال جاری تسهیلات قابل توجهی را به تعاونی‌ها اختصاص خواهیم داد.
  محمدهادی ایمانیه در ادامه افزود: مدیریت استان، موضوع زمین برای احداث مسکن کارگران را حل می کند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز موضوع تخصیص وام از بانک رفاه را در این زمینه پیگیری کنند تا فارس در زمینه تامین مسکن کارگران پیشتاز باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما