۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اهدای یک قطعه باغ برای پشتیبانی از بیمارستان نمازی شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از اهدای یک قطعه باغ از سوی خیرین سلامت، برای پشتیبانی از بیمارستان نمازی شیراز خبر داد.
اهدای یک قطعه باغ برای پشتیبانی از بیمارستان نمازی شیراز
به گزارش حافظ خبر، علی اکبر رامجردی با بیان اینکه فرهنگ نیک اندیشی از شاخصه های برجسته کالبد فرهنگی استان پهناور فارس است، افزود: این پیشینه نیک به ویژه در عرصه سلامت، وامدار حضور بزرگانی همچون مرحوم «محمد نمازی» در شیراز است و این پیشینه تاریخی، در فرهنگ، عقاید و فعالیت های خیرین استان فارس همچنان جاری است.

او ادامه داد: «محمدعلی اسمعیل زاده» و همسر ایشان «پروین اشرافی» دو نیکوکار استان فارس، یک قطعه باغ ثمری به مساحت هزار متر مربع در محدوده قلات شیراز را به بنیاد خیریه نمازی برای پشتیبانی از این بیمارستان صلح کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه خیرین عرصه سلامت به دو شیوه، املاک خود را به مجموعه سلامت اهدا می کنند، گفت: گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و در اختیار حوزه سلامت قرار می دهند و گروهی دیگر طی تفاهمنامه ای در قالب صلح نامه عمری و با تنظیم اسناد، ملک را برای زمان بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می کنند که این دو نیکوکار نیز این ملک را به صورت صلح عمری اهدا کرده اند.

رامجردی افزود: بررسی آمارها در مجمع خیرین تامین سلامت فارس نشان می دهد خیرین طی بیش از دو دهه فعالیت منسجم این مجمع، تاکنون ۴۲۷ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، برای رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا کرده اند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما