۰
plusresetminus
جهاد سازندگی استان فارس:

حضور همه قشرهای بسیج در خدمت رسانی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته بسیج سازندگی که با حضور  معاونین و مسئولین اقشار بسیج سپاه فجر و در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت شهرستان ها برگزار شد؛ بیان داشت: در سال جاری تقویمی مهیا شده تا همه اقشار بسیج در ماه های مختلف در قالب رزمایش های جهادی اقدام به خدمت رسانی تخصصی در مناطق محروم بپردازند.
حضور همه قشرهای بسیج در خدمت رسانی
به گزارش حافظ خبر، سردار بوعلی افزود: ابتکارعمل، نوآوری و خلاقیت مسائلی است که انتظار می رود در اجرای رزمایش ها و برنامه های هفته بسیج سازندگی در اولویت قرار گیرد تا هم خدمت رسانی به بهترین نحو انجام شود هم اینکه بتوان از تمامی ظرفیت ها در این راستا بصورت موثر و هدفمند بهره گیری کرد. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان فارس و جهادگران عزیز در عرصه های مختلف بویژه محرومیت زدایی پیشتاز، سرآمد و پیشرو بوده اند، اظهار داشت: هم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط و افزایش مشارکت مردمی از مواردی است که می تواند در زمینه محرومیت زدایی کمک کننده باشد و این تعامل و نقش آفرینی مردمی در حوزه سازندگی لازم و ضروری است و مطمئنا منافع آن به خود مردم و بویژه مناطق کم برخودار خواهد رسید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این نشست با بیان مهمترین اقدامات گروه های جهادی اظهار داشت: گروه های جهادی واقعا امروز به یک حرکت بالنده در انقلاب اسلامی تبدیل شده اند و یکی از مولفه های مهم قدرت در جنگ نرم و عنصر اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی به حساب می آیند.

هفته بسیج سازندگی یک فرصت مناسبی است تا این بالندگی جهادگران عزیز بار دیگر به نمایش گذاشته شود و انتظار میرود در این مدت نواحی مقاومت نسبت به تشکیل ستاد هماهنگی و هم افزایی با ادارات و نهادهای مرتبط و اعزام گروه های جهادی به مناطق روستایی و اقدام به اجرای برنامه های مختلف، خدمات رسانی عمرانی، اجرای جهاد تبیین و... همت ویژه ای داشته باشند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما