۰
plusresetminus
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

توزیع ۸۷۰۰ هزاربسته معیشتی در فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۰
بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فارس، ۸ هزار و ۷۰۰ بسته کمک معیشتی توزیع کرد.
توزیع ۸۷۰۰ هزاربسته معیشتی در فارس
به گزارش حافظ خبر، آیت الله لطف الله دژکام ضمن قدردانی از مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای انجام فعالیت و اقدامات مطللوبی که توسط این نهاد در استان انجام می‌شود، اشاره به توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی به افراد کم‌برخوردار کرد و اظهار کرد: برنامه نظام اسلامی، دولت و مجموعه نهاد‌هایی همانند ستاد اجرایی بایستی اشتغال پایدار را برای خانواده‌ها ایجاد کنند.

او با بیان اینکه تا رسیدن به عدالت توزیعی مناسب در سطح کشور فاصله داریم و برای دست یافتن و تحقق این مهم بایستی تلاش کرد، افزود: وظیفه مجموعه دولت و نهاد‌های انقلابی رسیدگی به محرومان است که خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این عرصه پیشرو بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد اشتغال پایدار هم باشیم.

حسین پورنورعلی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فارس نیز گفت: دهمین مرحله توزیع بسته‌های کمک معیشتی در فارس به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اجرا شد که در این دوره ۸ هزار و ۷۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی افزون بر یک میلیون تومان است، ادامه داد:  این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، مواد سوپ و رب گوجه است.

پورنورعلی بیان کرد: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط محروم و نیازمند استان از جمله حاشیه شهر‌ها توزیع خواهد شد.

 رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فارس با اشاره به اولویت ستاد اجرایی در راستای توانمندسازی محرومان با ایجاد اشتغال در مناطق محروم و امور زیر بنایی به یژه در زمینه آبرسانی به روستا‌ها و حوزه‌های اجتماعی اعم از خانواده و جمعیت است که متناسب به هر کدام ماموریت‌های ویژه‌ای وجود دارد و یکی از ماموریت‌های ستاد توزیع اقلام غذایی بین خانواده‌های نیازمند است، ادامه داد: برنامه ریزی شده که این ستاد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸ هزار شغل در استان ایجاد کند.

گفتنی است در این مراسم دکتر قزل سفلی رئیس بسیج سازندگی سپاه فجر استان و سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر استان حضور داشتند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما