۰
plusresetminus
سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون:

ورود افراد شایسته به دانشگاه فرهنگیان

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
در دانشگاه فرهنگیان هم شایستگان باید وارد شوند وهم با شایستگی رشد وپرورش پیدا کنند.
ورود افراد شایسته به دانشگاه فرهنگیان
به گزارش حافظ خبر،  فائزه محمودی  دانشجومعلم بسیجی دانشگاه فرهنگیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون به مناسبت هفته معلم گفت:  نقشه راه کنونی ما  برای رسیدن به تمدن نوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و استراتژی آن دگرگونی و تغییر در همه شاخه های آموزش و پرورش هست چرا که به فرمایش رهبری دستگاه آموزش و پرورش نیازمند نوسازی است ، چون هم فرسوده است و هم از همان آغاز دارای عیوبی بوده است
وی با اشاره به بی عدالتی آموزشی در نظام آموزشی کشوراظهار داشت: یکی از موضوعات نیازمند به تحول مدارس خصوصی است،که آموزش را مشابه کالایی به فروش می‌رساند در حالی که هم از لحاظ فقهی و هم از لحاظ قانونی آموزش حق همگان و رایگان است. این رفاه طلبی و دنیازدگی ما را از آرمان های انقلاب همچون عدالت، به قدرت رسیدن مستضعفین ،انفاق و... دور و دورتر می‌کند‌.
مسئول سیاست ورزی ومطالبه گری بسیج دانشجویی فرهنگیان کازرون در ادامه افزود: تحول در آموزش و پرورش، نه با آمد و رفت دولت و وزیر محقق می‌شود ونه  با ابلاغیه های مکرر، تحول یک مبارزه هست، یک مبارزه درونی برای اصلاح و افزایش توان رویارویی با تمدن غرب.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: نقطه ثقل و حیاتی تحول بنیادین ، توجه به دانشگاه فرهنگیان است که هنوز جایگاه خود را در نگاه مسئولین پیدا نکرده است. در دانشگاه فرهنگیان بایستی شایستگان وارد  شوند وهم به شایستگی رشد وپرورش یابند تا نسلی شایسته توسط معلمان آینده برای تمدن نوین اسلامی پرورش یابند
این دانشجوی بسیجی افزود: به فرموده رهبر معظم جنگ امروز ،جنگ تعلیم و تربیت هست و همه مردم ،همه ارگان ها و همه نهادها باید وارد میدان این جنگ شده و همه امکانات خود را برای پیروزی حق در این نبرد ناتمام بسیج نمایند.
وی در پایان ضمن گلایه مندی از مسئولین گفت: دانشگاه فرهنگیان واحد کازرون از مشکلاتی رنج می برد که نیازمند همت مسئولین شهرستان واستان است ومدیریت ودانشجویان این دانشگاه چشم انتظار به میدان آمدن مسئولین و ظرفیت های موجود برای رفع این مشکلات هستند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما