۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تلاش در جهت آبادانی استان با رویکرد تعامل

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران، برخی از مسائل استان، از جمله تامینِ اعتبارِ برخی از پروژه‌های عمرانی و مسائل مرتبط با معیشت کارکنان زیر مجموعه استانداری فارس را پیگیری کرد.  
تلاش در جهت آبادانی استان با رویکرد تعامل
به گزارش حافظ خبر، محمد‌هادی ایمانیه در سفری یک روزه به تهران، در نشست های جداگانه ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و معاونین سیاسی، امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، موضوعات مختلف استان را مورد پیگیری قرار داد.
نشست مشترک استاندار فارس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، به موضوع تهاتر جهت تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی استان در حوزه های مختلف خدمات بهداشتی و درمانی و جهاد کشاورزی اختصاص داشت.
وی در این دیدار، خواستار بازنگری در شاخص های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های هزینه‌ای استان، متناسب با شاخص‌های جمعیت، وسعت و تعداد شهرستان‌های فارس، با توجه به شهرستان های جدید التاسیس شد.
استاندار فارس همچنین در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی که با حضور تولیت محترم آستان مقدس احمدبن موسی علیه السلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دو تن از نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیگیر اجرای طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری بافت پیرامون حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام با هدف بهسازی این منطقه تاریخی و گردشگری شد.
وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز به اصفهان، با تمرکز بر خرید و نصب علائم هشدار دهنده و گاردریل های لازم در شش قطعه‌ی ابتدایی و اجرای فازهای ۷ و ۸ این پروژه ملی شد‌ که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد در اسرع وقت قسمتی از اعتبارات مورد نیاز پرداخت شود.
مدیر ارشد اجرایی استان سپس با همراهی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس، در نشست مشترک با محسن کوشش تبار؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، موضوع سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی های استان را مورد بررسی و پیگیری قرارداد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما