۰
plusresetminus
معاون استاندار فارس:

تشکیل میز ملی عشایر بستری مناسب برای توسعه اقتصادی جامعه عشایری است

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: ایجاد بستری برای وحدت رویه در حوزه برگزاری جشنواره های عشایری، توسعه فرصت های گردشگری عشایری و ایجاد زمینه ای برای رشد اقتصادی جامعه عشایر از اهداف این میز ملی است.
تشکیل میز ملی عشایر بستری مناسب برای توسعه اقتصادی جامعه عشایری است
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ‌زاده در آیین رونمایی از میز ملی گردشگری عشایر و همچنین رونمایی از تقویم رویدادهای استان فارس که با حضور دکتر فاطمی؛ مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی معاونت گردشگری کشور برگزار شد، به ظرفیت‌های ارزشمند فارس در حوزه زندگی عشایری اشاره کرد و افزود: ایجاد بستری برای وحدت رویه در حوزه برگزاری جشنواره های عشایری، توسعه فرصت های گردشگری عشایری و ایجاد زمینه ای برای رشد اقتصادی جامعه عشایر از اهداف این میز ملی است.

به گفته جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری، این میز کشوری است و افتخار میزبانی ملی آن به استان پهناور فارس واگذار شده است.

او خاطرنشان کرد: فارس باید در سطح ملی رهبری و راهبری این موضوع را بر عهده بگیرد و به موفقیت ملی میز عشایر کمک کند.

فرخ‌زاده تاکید کرد: تلاش شبانه روزی خواهیم کرد که این حوزه به بهترین جایگاه خود در سطح ملی و فراملی برسد.

به اعتقاد معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس عشایر به معنای واقعی گردشگر هستند چرا که در تمام طول سال سفر می‌کنند؛ بنابراین آنچه دیگران به عنوان گردشگری درباره آن صحبت می‌کنند در زندگی عشایری نمود عملی یافته است.  

او همچنین خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین تقویم رویدادها در تمامی امور زمینه‌ساز توزیع متوازن سفر در تمامی فصول سال در استان است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما