۰
plusresetminus
دانشگاه شیراز :

پایان رامند در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸
اختتامیه‌ی نخستین رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی رامند، در دانشگاه شیراز برگزار شد.
پایان رامند در شیراز
به گزارش حافظ خبر، دراین مراسم که عصر سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از برگزیدگان مرحله‌ی نهایی این رویداد تقدیر شد.

 مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در آیین پایانی رویداد رامند با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی باید جریان‌ساز باشند، گفت: در تلاشیم رویدادهای ملی فرهنگی در دانشگاه شیراز برگزار کنیم.

 مهدی مؤمن‌زاده در این مراسم، تصریح کرد: برخی از فعالیت‌های فرهنگی در جامعه جریان‌سازی ندارند و ما تلاش می‌کنیم عرصه‌های جریان‌ساز را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه رویداد رامند با همکاری سه نهاد علمی و دانشگاهی استان فارس برگزار شد، توضیح داد: جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه شیراز در برگزاری این رویداد همکاری داشتند.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، بیان کرد: در این رویداد گروه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی و علمی و کاربردی حضور داشتند و در مدت دو روز مبانی خبرنویسی، عکاسی خبری و مقاله نویسی مطبوعاتی را آموختند.

دکتر مؤمن‌زاده با بیان اینکه پس از آموزش تئوری، دانشجویان آموخته‌های خود را در قالب ارائه یک صفحه نشریه به عرصه‌ی عمل پیوند زدند، تصریح کرد: امروز از بین ۱۱ گروه، ۴ گروه برتر که آثار آن‌ها در داوری انجام گرفته و امتیاز کسب کرده‌اند، تجلیل شد.

وی اظهار کرد: تجربه‌ی موفق این رویداد نشان داد که ما ظرفیت برگزاری رویدادهای اثرگذار فرهنگی در سطح ملی را داریم و باید در این زمینه بیش‌از پیش تلاش کنیم.


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس نیز در این مراسم، رامند را محصول نگاه مشترک سه نهاد علمی بیان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی با داشتن یک خبرگزاری عمومی و سه خبرگزاری تخصصی در سطح مطبوعاتی حضور فعالی دارد.
دکتر غلام‌پور با تأکید بر همکاری‌های بین دانشگاهی در امور فرهنگی افزود: جهاد دانشگاهی فارس در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی فعال است. 
وی اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی آمادگی استفاده از نیروهایی که رویدادهای اینچنینی تربیت می‌شوند را در خبرگزاری‌های خود دارد.
معاون جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی نیازهای هر سلیقه‌ای را پوشش می دهد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم که رویداد فرهنگی رامند در سال‌های آینده هم دوباره برگزار شود.

گفتنی‌ست، رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی رامند از ۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت با حضور ۱۱ گروه دانشجو از دانشگاه‌های سطح شیراز برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما