۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری نشست ستاد ارتقای تولید دانش ‌‌‌‌‌بنیان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
بیست و ششمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.
برگزاری نشست ستاد ارتقای تولید دانش ‌‌‌‌‌بنیان
به گزارش حافظ خبر، رییس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، با اشاره به اقدامات و عملکرد مطلوب شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازهای جامعه در حوزه سلامت، بر تلاش بیش از پیش برای توسعه این حوزه تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: اقلام زیادی از تجهیزات و ملزومات پزشکی از سوی شرکت های دانش بنیان ساخته شده است و مردم نیز شاهد پیشرفت و توسعه این شرکت های هستند و با توجه به قانون بودجه سال جاری، می توان برای ارتقا و توسعه و گسترش شرکت های دانش بنیان سلامت محور در سطح استان تلاش کرد.

او با بیان اینکه دیدگاه های عملیاتی برای تصمیمات کاربردی در راستای پیشرفت و خودکفایی کشور، از ارزش بالایی برخوردار است، بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های اساتید علاقه مند در جهت تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شرکت ها و واحدهای تولیدی محصولات سلامت محور که در راستای پیشبرد اهداف سلامت گام بر می دارند، حمایت می کند و پیگیری جدی برای رفع چالش های این شرکت ها در دستور کار مسوولان دانشگاه قرار دارد.

در این نشست همچنین اهم چالش های اجرایی توسعه پارک فناوری سلامت، راه اندازی کارگاه های تولیدی در پارک فناوری سلامت و گزارشی از اقدامات شرکت های تولیدی محصولات سلامت محور از سوی دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارایه شد.

توضیحاتی در خصوص وضعیت توسعه سوله فناوری دانشکده داروسازی و اقدامات شاخص این دانشکده به ویژه در بحران کروناویروس نیز توسط دکتر «امیر آزادی» رییس دانشکده داروسازی شیراز مطرح شد که موارد مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

سی و ششمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1402، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما