۰
plusresetminus
استانداری فارس:

برگزاری نشست ملی کوثرانه در فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
زهرا یقطین از برگزاری نشست ملی کوثرانه(دومین مرحله از رویداد آموزشی عملیاتی خواهران دفاتر اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور) باحضور اساتید مطرح کشوری در حوزه های مختلف خبر داد .
برگزاری نشست ملی کوثرانه در فارس
به گزارش حافظ خبر، زهرا یقطین از برگزاری نشست ملی کوثرانه(دومین مرحله از رویداد آموزشی عملیاتی خواهران دفاتر اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور) باحضور اساتید مطرح کشوری در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: از مهمترین سرفصل های آموزشی این نشست با هدف تربیت کنشگران حوزه زنان،  بررسی رسانه های تخصصی حوزه ی زنان داخلی و بین المللی، آشنایی با ساختارهای فعال در حوزه ی زنان ملی و بین المللی، بایسته های تدوین پروژه ی مطالبه گری ، بایسته های تدوین عملیات رسانه ای، ضرورت و چگونگی مسئله محور، سناریو نویسی و اصول روایت و اقناع مخاطب و کمپین سازی است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری این دوره آموزشی، اظهار داشت: قطعاً گرد هم آمدن افراد در تشکل ها برکات زیادی دارد و باعث پویایی و قدرت تشکل و همچنین رشد فردی اعضای آن می شود. حرکت صحیح مبتنی بر اصول و مبانی دقیق که شما در این دوره ها آن را به درستی دریافت خواهید کرد می تواند کارهای بزرگی را رقم بزند.
وی ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت معصومه(س) و فرارسیدن ایام دهه کرامت، اظهار داشت: حضرت معصومه(س) در مراتب علمی و مقامات دانش، سرآمد اهل زمان خودشان بودند. امام صادق(ع) به آمدن ایشان بشارت دادند و امام رضا(ع) با صفت معصومه از مقام شامخ عصمتش پرده برداری کردند و ظرفیت و عظمتی والایی از نظر مقامات عرفانی و معنوی برای ایشان قائل بودند چنانکه برای ایشان زیارتنامه انشا فرموده اند. 
وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) دختران را دارای سرمایه ویژه ای از محبت، کانون ابتکار و هنر و منبع احساسات معرفی می کنند بنابراین محبت، هنر و احساسات دختران این مرز و بوم قطعاً می تواند عالم را تکان دهد و به جوش و خروش درآورد. اعطای مقام مادری به دختران نیز از آن مسئولیت های خطیر است که زن به آن نائل می گردد.
وی ادامه داد: گرد هم آمدن افراد در تشکل ها باعث پویایی و قدرت تشکل و همچنین رشد فردی اعضای آن می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما