۰
plusresetminus
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

راه اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس از راه‌اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در فارس باهدف رونق اقتصاد مدارس در استان خبر داد.
راه اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان
به گزارش حافظ خبر، حسین پورنورعلی صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: براساس این تفاهم نامه طرح مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدارس استان اجرا می شود.

او گفت: براساس این طرح قرار است سطح مهارت آموزی میان دانش آموزان ارتقا واز طرح های مرتبط انها حمایت شود.

پورنورعلی ادامه داد: همچنین تلاش در جهت مردمی سازی اقتصاد در اموزش و پرورش وخودکفایی اقتصاد مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش اموزان کم‌برخوردار از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی در کشور شکل گرفتندکه توانسته اند ارتباط خوبی بین مردم و دستگاههای دولتی برقرار کنند.
او گفت: یکی از این نهادها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است که منشا خدمات بسیار زیادی در جامعه شده است.
عسکری گفت: امروز ضرورت دارد این نهادها براساس بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری ترسیم کرده اند در بازسازی ماموریت دستگاههای دولتی و کمک به انها فعالیت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این نهادهایی که رویکرد فرهنگی دارند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که اموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند به اهداف خود برسد.
عسکری گفت: باتوجه به اینکه درآموزش و پرورش قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر شکل گرفته است ضروری است که این نهادهای حمایتی با هم افزایی با این قرارگاه فعالیت کنند تا ازموازی کاری پیشگیری شود.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما