۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳
سردار بوعلی گفت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.
فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی
به گزارش حافظ خبر، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز سوم خرداد «فتح خرمشهر»، گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت المقدس را گرامی می داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.
 وی با بیان اینکه  این فتح بزرگ و پیروزی غرور آفرین در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت:  فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.
فرمانده سپاه فجر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام  این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما