۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

نگاهی به پنل‌های تخصصی دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
پنل‌های تخصصی مسائل رفتاری سرمایه‌گذاری، قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری و امیدآفرینی و سرمایه اجتماعی مرتبط با سرمایه‌گذاری در رویداد بزرگ دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز برگزار شد.
نگاهی به پنل‌های تخصصی دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری
به گزارش حافظ خبر، علیرضا اسکندری در پنل تخصصی شماره یک رویداد بزرگ "دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز" تحت عنوان مسائل رفتاری سرمایه‌گذاری، با اشاره به اینکه مسائل رفتاری سرمایه‌گذاری باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شهر شیراز ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد و تصمیم‌گیری‌ها و خط مشی فکری ما باید بر اساس همین تصمیم‌گیری‌ها باشد و  از این ظرفیت استفاده کرد.

رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شورای شهر، ارتباط سرمایه‌گذاران و مدیریت شهری است، اظهار کرد: امروز سند راهبردی اعتمادسازی ایجاد شد و همه اینها به تعاملات سرمایه‌گذار و مدیریت شهری منتهی می‌شود.

او اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر ظرفیت خوبی برای بالفعل رساندن توانمندی‌های شهرها دارند.


اسکندری گفت: این همایش باید یک رویداد سالانه در شهر شود و دبیرخانه دائمی در سازمان سرمایه‌گذاری استمرار داشته باشد و بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و از از نسخه‌ای کاربردی و عملیاتی سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.

رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری ابراز امیدواری کرد: این مسائل بتواند برای موضوع سرمایه‌گذاری راهگشا باشد.

پنل دوم تخصصی رویداد بزرگ "دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز" به مبحث قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری اختصاص داشت.

 علیرضا اسکندری در پنل سوم تخصصی رویداد بزرگ "دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز" تحت عنوان امیدآفرینی و سرمایه اجتماعی مرتبط با سرمایه‌گذاری نیز اظهار کرد: اگر امر سرمایه‌گذاری را در دو مقوله امنیت و زمان مورد توجه قرار دهیم، این دو مورد، باعث حل بسیاری از مسائل سرمایه‌گذاری و جذب آن می‌شود؛ چرا که در بحث امنیت فرآیند اعتمادسازی شکل می‌گیرد و اعتماد باعث ایجاد سرمایه‌گذاری می‌شود‌.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز، مشارکت ساکنین در ساختن شهر را  یکی از مطالبی دانست که باعث می‌شود سرمایه‌گذاری را یک امر اجتماعی بدانیم.

 او گفت: در امنیت سرمایه‌گذاری فرآیند اعتمادسازی باید شکل گیرد و این اعتماد منجر به فعالیت سرمایه‌گذاری شود؛ چراکه نکته قوت پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکت شهروندان در ساختن شهر است و نقش مدیران شهرداری در جذب سرمایه‌گذاری قابل توجه است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما