۰
plusresetminus
ورزش های همگانی هیئت  ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس :

سلفی من و خانواده ورزشی برای نخستین بار در کشور

تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
فراخوان مسابقه سلفی من و خانواده ورزشی در راستای پویایی و همدلی ورزشکاران نابینا و کم بینا و خانواده های این عزیزان برنامه ریزی و اجرا میشود.
سلفی من و خانواده ورزشی برای نخستین بار در کشور
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری رئیس کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن تبریک دهه کرامت گفت :  اهل بیت ستون‌های اعتقادی ملت ایران هستند، ملتی که همواره با تمسک و بهره از کرامت بی‌پایان ائمه در دشوارترین لحظات تاریخ سربلند بیرون آمده است. ماه ذی‌القعده و دهه کرامت با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه «س» شروع و با ولادت شمس الشموس خورشید طوس به پایان می‌رسد،  آن‌جا که آسمان و زمین از حضور اختران تابناک آسمان امامت و ولایت گلباران می‌شوند. 
ششم ذی العقده در تقویم ملی، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نامگذاری شده و به راستی که حرم مطهر شاهچراغ (ع) مأمن دل‌های عاشقان اهل بیت (ع) است که از راه‌های دور و نزدیک به پابوس برادر گرامی امام رضا (ع) می‌آیند. 
وی افزود : بمناسبت این ایام خجسته انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با مساعدت مراد پور رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس بر آن شد تا فراخوان مسابقه سلفی من و خانواده ورزشی را در راستای پویایی و همدلی ورزشکاران نابینا و کم بینا و خانواده های این عزیزان برنامه ریزی و اجرا کند .
جعفری افزود : جمع آوری آثار از تاریخ ۶ خرداد تا ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و پس از بررسی آثار به نفرات برتر هدایایی نقدی اهدا خواهد شد .
وی گفت : شرکت کنندگان می توانند در امکان ورزشی، تفریحی ، پارک ها و منازل با پوشش مناسب ورزشی و رعایت شئونات اسلامی تصاویر خود را به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند .
جعفری در پایان از همه نابینایان و کم بینایان درخواست کرد تا همه سفیران سلامت باشند و برای همه نابینایان و کم بینایان این مسابقه را ارسال نمایند تا سایر عزیزان نابینا و کم بینا در این فراخوان شرکت نمایند.
کد مطلب : ۲۷۴۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما