۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اجرای بیش از 400 اردوی جهادی تا پایان سال

تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۶
در سال گذشته 400 اردوی جهادی سلامت و یک بیمارستان صحرایی برپا شده و خدمات سلامت محور با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در نقاط محروم و کم برخوردار استان فارس به 210 هزار نفر از مردم این مناطق ارایه شده است.
اجرای بیش از 400 اردوی جهادی تا پایان سال
یه گزارش حافظ خبر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از محل برپایی اردوی جهادی سلامت واقع در درمانگاه شهید مطهری شیراز، بازدید کرد.


در بازدید از محل برپایی درمانگاه جهادی سلامت واقع در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری شیراز گفت: با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری از سال گذشته اردوهای جهادی تخصصی و فوق تخصصی برای افراد نیازمند آغاز شده و از نظر کمّی و کیفی تاثیر بسیار زیادی در ارایه خدمات سلامت داشته است.

سید وحید حسینی افزود: در سال گذشته 400 اردوی جهادی سلامت و یک بیمارستان صحرایی برپا شده و خدمات سلامت محور با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در نقاط محروم و کم برخوردار استان فارس به 210 هزار نفر از مردم این مناطق ارایه شده است.



او اضافه کرد: از ابتدای سال 1402 تا کنون نیز 60 اردوی جهادی برگزار شده و برای برگزاری بیش از 400 اردوی جهادی تا پایان امسال، برنامه ریزی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از پیگیری و برنامه ریزی برای برپایی دو بیمارستان صحرایی در سال 1402 برای خدمت رسانی به مردم استان تا پایان سال جاری خبر داد.

 حسینی ادامه داد: برگزاری این گونه اردوهای جهادی علاوه بر ارایه خدمات سلامت به مردم نیازمند از این نظر قابل توجه و دارای اهمیت است که افراد حاضر در این برنامه های جهادی شامل کادر درمان و کارکنان به صورت جهادی و بدون هیچگونه چشمداشت مالی، اعتباری و اسمی، تنها برای رضای خداوند خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را به بیماران و مراجعان ارایه می کنند.



او همچنین از همراهی و مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف استان مانند استانداری، فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان بسیج جامعه پزشکی، شهرداری و سایر سازمان های مشارکت کننده برای برپایی این برنامه های جهادی و ارایه خدمات با کیفیت سلامت به اقشار مختلف مردم در تمام نقاط استان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد برگزاری این اردوهای جهادی و طرح ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی شامل برپایی بیمارستان، آزمایشگاه و رادیولوژی در سطح کشور نهادینه شود تا خیر و برکت آن به جامعه پزشکی و مردم عزیز کشور برسد.

این بازدید صبح امروز، چهارم خرداد 1402 با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیران درمانگاه های تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری، برگزار شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما