۰
plusresetminus
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز :

اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی برای ۳ حوزه خدمات شهری 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در خصوص اعتبارات این حوزه گفت: در بُعد اعتبارات بالغ‌بر هفت هزار میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری برای حوزه‌های مدیریت پسماند، تصفیه‌خانه‌های محلی و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات در نظر گرفته شد.
اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی برای ۳ حوزه خدمات شهری 
به گزارش حافظ خبر،  غلامرضا غلامی با اشاره به اینکه مسئله اصلی کشور ما امروز توجه به مسائل زیست‌ محیطی و آلاینده‌های هوایی است که باعث تعطیلی شهرهای بزرگ دنیا می‌شود، اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و اصلی در دنیا، موضوع تنفس و زیست انسانی است که ما را به برگزاری مجمع کلان‌شهرهای معاونین خدمات شهری و محیط زیست کشور به میزبانی شیراز ترغیب کرد تا در این مجمع به این مسائل پرداخته شود. 

او افزود: در این گردهمایی برای توجه به حوزه‌ محیط زیست در مباحث آلایندگی هوا از کارخانجاتی که زندگی بشر امروز را مورد تهدید قرار داده، تدابیری اندیشیده می‌شود.

به گفته این مقام زیست محیطی در حوزه مدیریت شهری شیراز؛ این شهر به‌عنوان تنها کلان‌شهری بوده که تا امروز به واسطه‌ آلاینده‌ها تعطیل نشده است و این موضوع به دلیل توجه به حوزه‌ فضای سبز، باغات زیبای قصرالدشت و ارتفاعات شهر است.

معاون محیط زیست و‌ خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: حفظ باغات قصردشت به‌واسطه‌ آبیاری این باغات و ایجاد تصفیه‌خانه‌های محلی که بتواند نیازهای باغات را برآورده کند، از مسائل مهمی است که ما مدنظر قرار داده‌ایم.

 او گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد توجه حوزه ما نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری بوده است.

غلامی همچنین در خصوص اعتبارات این حوزه اشاره کرد: در بعد اعتبارات بالغ‌بر هفت هزار میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری برای حوزه‌های مدیریت پسماند، تصفیه‌خانه‌های محلی و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات در نظر گرفته شد.
 
 معاون محیط زیست و‌ خدمات شهری شهرداری شیراز تصريح کرد: در این نشست طرح‌های مشترک هر کلان‌شهر مورد ارزیابی قرار گرفته که این طرح‌ها بیشتر در حوزه مباحث زیست محیطی، تصمیم‌گیری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های وزارت نیرو که در اصل قانون هوای پاک هم به آن اشاره شده است، مورد بررسی قرار می گیرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما