۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

پیام تسلیت شهردار شیراز به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد 

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸
شهردار شیراز طی پیامی سی‌وچهارمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شهردار شیراز به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد 
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی طی پیامی سی‌وچهارمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

شهردار شیراز در این پیام اظهار کرد: سی‌وچهارمین سالروز فراق بزرگمردی از سلاله بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) را به سوگ می‌نشینیم که با ایمان به ذات مقدس احدیت، ایستادگی، مقاومت و وحدت امت، طومار استکبار و استعمار داخلی و خارجی و ابرقدرت‌های جهانی را در هم پیچید.

این ‌مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز از امام خمینی(ره) به‌عنوان شخصیتی والا و مجاهدی خستگی‌ ناپذیر که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برمبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنا نهاد، یاد کرد.

اسدی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و منادی حق در بین مسلمانان، آزادی‌خواهان و مظلومان عالم شده است، تصریح کرد: این موضوع را مرهون رهبری‌ داهیانه امامین انقلاب اسلامی در تحقق آرمان‌های انقلاب می‌دانیم که رهبری معظم انقلاب خلف صالح آن امام بزرگوار با صلابت و درایت، راه پرافتخار بنیانگذار انقلاب اسلامی را ادامه دادند.

شهردار شیراز با یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد نیز عنوان کرد: قیام ۱۵ خرداد که بر تارک تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی می‌درخشد، نقطه عطفی در دوران مبارزاتی ملت علیه استکبار و استعمار بوده و نقش عظیمی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.

او در پایان با گرامیداشت سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد تصریح کرد: باید برای اعتلای انقلاب اسلامی تحت لوای ولایت فقیه و پاسداری از  آرمان‌های آن و خون پاک شهدا در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما