۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

برگزاری نشست فصلی روسای همگانی شهرستان های فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
این نشست با حضور اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس و روسای همگانی شهرستان ها برگزار شد .
برگزاری نشست فصلی روسای همگانی شهرستان های فارس
به گزارش حافظ خبر، علیرضاغلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست گفت : توسعه ورزش همگانی به عنوان هدفی مهم در جوامع مختلف، به منظور افزایش سطح فعالیت‌های بدنی و سلامت جامعه، به طور کلی به توجه ویژه احتیاج دارد. 
وی گفت : در این راستا، طرح‌های نوآورانه و جدید به عنوان راهکارهایی برای ایجاد تغییرات مثبت در هیات ورزش های همگانی استان فارس  در حال اجرا است .

وی افزود : یکی از طرح‌های نوآورانه در توسعه ورزش همگانی، اصل تمرکز زدایی است که در واقع در این طرح آمده است ادوار آموزشی و رویداد های مختلف ورزش همگانی، صرفاً در مرکز استان انجام نشود و در سراسر استان فارس با توجه به بستر های موجود به انجام برسدو این طرح کمک می کند که توسعه و گسترش رشته های تحت پوشش از نقاط مختلف فارس انجام شود.

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد: طرح دیگر نیز ایجاد کارگروهای تخصصی مختلف ذیل هیات استان است که کارگروه هایی مانند: کارگروه مشارکت های مردمی، کارگروه طرح ها و ایده ها، کارگروه توسعه تسهیلات ورزش همگانی،کارگروه پژوهش   تخقیقات ،کارگروه فرهنگ ورزش همگانی و... میباشد که بنا به علاقه مندی و تخصص رئیس هیات شهرستان ها، مسولیت این کارگروه ها بر عهده آنان قرار خواهد گرفت.
 وی گفت : عنصر کلیدی در موفقیت هیات ورزش های همگانی فارس ، همبستگی و اتحاد بین مدیران اعم روسای هیات های شهرستانی و کمیته های متناظر است. هماهنگی و همکاری بین اعضای تیم مدیریتی، باعث تقویت روحیه گروهی، افزایش اثربخشی عملکرد و رشد پایدار می‌شود.
در ادامه نشست و با توجه به پیش رو بودن رویداد بزرگ مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان، توضیحات کلی و قرائت دستور العمل توسط علیرضایگانه سرپرست کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی استان فارس انجام شد و به سوالات و ابهامات در این باره پاسخ داد.
در ادامه  روسای شهرستان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و مشکلات، موانع و همچنین نظرات سازنده خود را صمیمانه مطرح کردند و در پایان لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به روسای شهرستان ها تقدیم شد.
در این نشست سرهنگ مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، سرهنگ حکم آبادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس به عنوان مهمان و سخنران  حضور داشتند .
کد مطلب : ۲۷۴۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما