۰
plusresetminus
دبستان مهدویت :

آغاز ثبت نام پیش دبستانی و دبستان مهدوی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در جمع خبرنگاران در خصوص آغاز ثبت نام پیش دبستانی و دبستان مهدوی تحت نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: مهلت ثبت نام از تاریخ ۱ خرداد آغاز و تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.
آغاز ثبت نام پیش دبستانی و دبستان مهدوی
به گزارش حافظ خبر، وی در ادامه اضافه کرد: دبستان مهدوی از سال ۱۳۹۸ تحت نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز در عرصه تخصصی قرآنی و مهدوی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول دبستان مهدوی تاکید کرد: با توجه به اینکه در کنار آموزش نیاز به پرورش و تربیت دینی کودکان احساس شده است، در این مجموعه آموزشی سعی شده این مهم در قالب مفاهیم قرآنی و معارف مهدوی متناسب با سطح کودکان و نوجوانان در کنار عناوین درس های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد تا با عنایت پروردگار فرزندان از همان بدو ورود به فضای آموزشی تحت تعلیم هدفمند قرار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق افزود: تمام مفاهیم آموزشی تخصصی و واحدکارهای مورد استفاده در پیش دبستانی و دبستان مهدوی کاملا دینی و بومی سازی شده و در عین حال متناسب با روحیه نشاط کودکانه است که تحت نظارت مستقیم آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز و مدرسه علمیه منصوریه در کنار فضای آموزشی و تفریحی با نشاط و کادر مجرب صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: پذیرش و ثبت نام دانش آموزان عزیز برای سال تحصیلی جدید از پایه پیش دبستانی تا چهارم دبستان(ویژه پسران شیفت ثابت صبح و دختران شیفت ثابت بعد از ظهر) از تاریخ ۱ خردادتا۱۵ تیر ماه بوده است، افرادی که مایل به حضور فرزندان خود در این مکان هستند می توانند برای ثبت نام به آدرسhttps://mansurieh.com/mahdavy/  مراجعه کنند که بعد از مصاحبه حضوری با توجه به ظرفیت مدرسه براساس اولویت پذیرش این عزیزان صورت می گیرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما