۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

معارفه غلامحسن اسکندری به عنوان ناظر منطقه

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱
غلامحسن اسکندری ناظر جدید شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه یک شهرداری در آیین معارفه خود با شهردار و معاونین این منطقه گفت: حضور نیروهای  جوان و متخصص در مدیریت های منطقه یک، تصویر روشن و امیدوارکننده‌ای برای این منطقه شهری ترسیم کرده است.
معارفه غلامحسن اسکندری به عنوان ناظر منطقه
به گزارش حافظ خبر، عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر این مطلب که غایت حضور مدیران شهری و اعضای شورا برای خدمت‌رسانی به مردم است عنوان کرد: خط‌سیر اصلی و کارکرد کلیدی شورا، گره‌گشایی از مشکلات شهروندان و تسریع در روند اجرای رسیدگی دقیق و قانونی به مطالبات مردم است. 
تعامل بین مردم و مدیران، در عین احساس امنیت شغلی، و احترام متقابل بین مدیران و مردم، مورد دیگری بود که اسکندری به آن پرداخت و گفت: در مسیر ارایه خدمات به شهروندان باید روحیه صداقت و خدمت حفظ شود تا از این طریق اعتبار شورا و شهرداری در نزد مردم افزایش یابد .
ناظر شورا در سطح منطقه یک به ویژگی‌های این منطقه اشاره کرد و افزود:
اتصال بافت جدید و قدیم، جلوه تاریخی منطقه را قابل توجه کرده است که لازم است شهرداری منطقه یک از این فرصت در طرح‌های عمرانی و شهرسازی استفاده شایسته نماید. حفظ و نگهداری  باغ‌های تحت نظارت منطقه یک، به عنوان ریه‌های تنفسی شهر، مورد دیگری بود که اسکندری نسبت به آن تاکید نمود. 
عضو جدید شورای شهر معضل ترافیک در سطح منطقه را مهم و کلیدی دانست و عنوان کرد: مدیریت ترافیکی با روش‌های علمی در سطح منطقه از نقاط حایز اهمیت است که باید به آن توجه فوری و ویژه کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما