۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

تعاملات سازنده بین بخشی  برای توسعه ورزش همگانی فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس با برخی از مسئولین تربیت بدنی سازمان ها و ارگان ها دیدار و گفت و گو کرد.
تعاملات سازنده بین بخشی  برای توسعه ورزش همگانی فارس
به گزارش حافظ خبر، این دیدار ها بصورت جداگانه و با هدف هم اندیشی و هم افزایی و ایجاد تعاملات مشترک انجام گرفت.
علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی و داریوش آورند سرپرست دبیری هیات به تربیب با سرگرد زارعی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله و همچنین مهندس دانشور مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در نهایت سرهنگ حکم آبادی رئیس اداره ورزش وآمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس دیدار کردند.
دراین جلسات به تحلیل وضعیت موجود و بررسی راهکار ها پرداخته شد و طرفین به ظرفیت های سازمانی خود اشاره نمودند.
غلامیان نیز با ارائه طرح ها و ایده های نوآورانه و اشاره به هدف های مشترک خواستار همراهی و حمایت سازمان ها و ارگان ها شد.
وی بیان داشت: هیات ورزش های همگانی  استان فارس با تلاش هیات های شهرستانی و کمیته های تحت پوشش وضعیت پایداری دارد اما به دنبال شتابدهی و عملیاتی سازی برنامه های تنظیمی و رهگیری اهداف هستیم.
سرپرست هیات ورزش های همگانی به حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان اشاره نمود و گفت:دکتر شکوهی نگاه ویژه ای به توسعه ورزش های همگانی دارد وتا کنون حمایت و همراهی خوبی با هیات داشته و از طرفی آقای خلیلی سرپرست فدراسیون نیز توجه بسیار خوبی به استان فارس دارد و بار ها ابراز امیدواری کردند.
در خصوص تعامل و همکاری در شهرستان ها مقرر شد که تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و تربیت بدنی نیروی انتظامی فارس به رابطین خود در شهرستان ها توصیه نمایند که تعامل همه جانبه با هیات ورزش های همگانی در شهرستان ها صورت پذیرد.
کد مطلب : ۲۷۵۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما