۰
plusresetminus
استانداری فارس:

توسعه خطوط پروازی از شیراز به عراق

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
استاندار فارس گفت: زمینه های موجود در فارس و کشور عراق نیازمندی ها را برای ایجاد و توسعه خطوط پروازی از شیراز به عراق را افزایش می دهد.
توسعه خطوط پروازی از شیراز به عراق
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، با حضور مدیران و مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط زمینه‌های برقراری و افزایش پروازهای مستقیم شیراز به عراق را بررسی کرد.
استاندار فارس بر ضرورت برقراری و گسترش پروازهای مستقیم از شیراز به عراق تاکید کرد و افزود: وجود عتبات مقدس عراق و همچنین زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، تجاری، درمانی، گردشگری و مذهبی فارس از عوامل اصلی ضرورت توسعه و کاهش خط هوایی شیراز به عراق است.
وی افزود: با ایجاد و گسترش این خط پروازی، در سه سطح زیارتی، تجاری و سیاحتی هر دو طرف از آن بهره خواهند برد و زمینه مبادلات تجاری، اقتصادی، زیارتی، سیاحتی و توریسم درمانی فراهم خواهد شد.
دکتر ایمانیه، همکاری شرکت‌های هواپیمایی خصوصی، برای برقراری پروازهای اختصاصی و منظم از شیراز به عراق را یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در ایجاد این خط پروازی عنوان کرد و افزود: بانک رسالت برای ۵ هزار نفر که بصورت هوایی در قالب کاروان های زیارتی به عتبات مقدس مشرف وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه پرداخت می‌کند؛ این وام برای زائرین حرم ائمه اطهار در کشور عراق، که بصورت زمینی سفر می کنند پنج میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی، خواستار هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول برای اعزام زائر از شیراز به عتبات عالیات با هزینه کمتر نسبت به سایر شهرها، شد و تصریح کرد: تلاش کنیم تا هزینه‌های خدمات مختلف کاهش یابد تا در نهایت شاهد کاهش هزینه سفر زائرین حرم سیدالشهدا علیه السلام باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما