۰
plusresetminus
استانداری فارس:

راه اندازی نهضت پیگیری مشکلات مردم

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم استفاده و به کارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مردم گفت: امروز ضرورت دارد که نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.
راه اندازی نهضت پیگیری مشکلات مردم
به گزارش حافظ خبر،  اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان افزود: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند ، به کجا می خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.
وی ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت ها و استعدادهای در حوزه های مختلف امکان ندارد.
او اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت ها ، ضعف ها ، تهدیدها و فرصت ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت خواران ، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.
قزل سفلی افزود: همچنین استفاده از نیروهای کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.
وی اظهار کرد: باید خود را به مردم و مسائل آنها به ویژه محرومان نزدیک کنید و با حضور میدانی و محسوس و ملموس در صدد حل مشکلات آن‌ها برآیید.
او ادامه داد: مردم داری ، مردم یاری ، مردم دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است ،  مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آنها باشیم و حتی اگر پیگیری های ما به نتیجه هم نرسد همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش و کوشش می کنند رضایت آنها را جلب می کند.
قزل سفلی گفت: مسئولان  در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.
وی ضمن تاکید بر لزوم گسترش دایره مشورت فرماندران و مدیران با روحانیون ، بزرگان و پیشکسوتان افزود: امروز در شرایطی هستیم که ضرورت دارد همه در کنار هم قرار گیریم و تمام ظرفیت ها را نیز برای حل مشکلات مردم و مسائل نظام در کنار هم قرار دهیم.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: همچنین به پیشنهادات و ایده های مردم ، دانشجویان و استادان دانشگاه توجه شود و به کارگیری ظرفیت ها و توانایی های آنها مد نظر باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما