۰
plusresetminus
کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس :

اجرای پویش قرآن کتاب زندگی

تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
برای اولین بار در فارس فراخوان پویش قرآن کتاب زندگی را با اهتمام، کمیته فرهنگی  هیات ورزش های همگانی استان فارس و در راستای توسعه فرهنگ قرآن  و مقابله با حجمه سازی در برابر قرآن ستیزی ، پویش قرآن کتاب زندگی و مسابقه سلفی من و کتاب هدایت  را برنامه ریزی  و اجرا خواهد شد.
اجرای پویش قرآن کتاب زندگی
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در حاشیه ویژه برنامه روز عاشورای حسینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم علیه السلام  گفت : برای اولین بار در فارس فراخوان پویش قرآن کتاب زندگی را با اهتمام، کمیته فرهنگی  هیات ورزش های همگانی استان فارس و در راستای توسعه فرهنگ قرآن  و مقابله با حجمه سازی در برابر قرآن ستیزی ، پویش قرآن کتاب زندگی و مسابقه سلفی من و کتاب هدایت  را برنامه ریزی  و اجرا خواهد شد و در ادامه گفت:
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ مُنقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (شعراء آیه۲۲۷ )

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ(صف آیه ۸)

به مردم می‌گفتند وقتی پیامبر خدا آیات الهی را می‌خواند شما دست در گوش خود کنید تا پیام خدا به گوش آنان نرسد یا هو و جنجال کنید و یا مانند آن. اما تاریخ نشان داد که آیات الهی قرآن کریم، تمدنی جهانی ساخت که تاکنون با وجود تمام مخالفت‌های فراعنه طول تاریخ، امروز این حاکمیت قرآن است که پایه‌های ظلم را به لرزه درآورده است.

اقدامات اسلام‌ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار قرآن نقطه تاریک دیگری بر دامان مدعیان آزادی و حقوق بشر در جهان بر جای گذاشت. در موقعیتی که جهان با موج عظیمی از اسلام‌گرایی مواجه شده و طبق آمارهای خودشان کتاب مقدس اسلام، پُرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی بشر با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. به یقین این جسارت بزرگ که در حقیقت چیزی نیست جز اعتراف به شکست در برابر منطق قرآن و رشادت‌های جوانان جبهه مقاومت، ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است.اگر قرآن کتاب خاموش و بی‌تأثیری است، چرا باید افراد مدعی تمدن و پیشرفت و فرهنگ با آگاهی از هزینه‌ای که باید برای این رفتارهای زشت بدهند، به خود اجازه دهند هتاکانه و بی‌ادبانه و البته حقیرانه و از سر عجز، قرآن کلام وحی را آتش بزنند؟!
به یقین تمامی این رفتارها در یک نقشه سیاسی قابل فهم و تفسیر است و آن چیزی نیست جز فرا رسیدن عصر و زمانه رویارویی فرهنگ و اندیشه و تمدن نوین اسلامی با فرهنگ منحط غرب و صهیونیزم پلیدجهانی.

بدین ترتیب مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و 

جعفری گفت: پویش قرآن کتاب زندگی   را در این پویش برنامه ریزی کردیم که تا در راستای ترویج و توسعه قرآن،  چراغ و بهره مندی از منویات کتاب آسمانی ، شرکت کنندگان آثار عکس سلفی خود و عکس فرزندان ایران با کتاب آسمانی  را با عنوان من و کتاب هدایت  را بصورت آزاد ثبت نموده  و به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام رسان ایتا تا اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  ارسال نمایند و به آثار برتر از طرف کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس هدایایی ارزنده ارسال خواهد شد .
وی افزود : در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قبال کتاب آسمانی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از تمام ظرفیت های موجود خود در قالب اجرای پویش های فرهنگی و ورزشی استفاده خواهد و در برنامه های اجرایی این هیات در سراسر استان فارس و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برنامه های ورزشی با تلاوت قرآن کریم آغاز و مسئولین ورزش های همگانی شهرستان های استان فارس به عنوان سفیران سلامت جامعه، برنامه های ترویجی قرآنی خود را در برنامه های سطح شهرستان انجام و اعلام خواهند کرد .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما