۰
plusresetminus
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز:

رفع محرومیت و پاسخگویی به نیاز شهروندان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهش آسفالت برای رفع محرومیت در حال انجام است و این بدین معنی است که این گام از جهش آسفالت فقط یک طرح برای بهبود زیرساخت شهری نیست، بلکه قرار است نیازها و مشکلات‌ها مردم در رفت‌وآمد مخصوصا در مناطق محروم را مرتفع کند.
رفع محرومیت و پاسخگویی به نیاز شهروندان
به گزارش حافظ خبر، سیده مریم حسینی عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و سخنگوی شورا در آغاز عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲هزار میلیارد ریال با مساحت ۶میلیون مترمربع در سطح معابر مناطق ده گانه شهرداری شیراز گفت: یکی از درخواست‌ها و نیازهای شهروندان بهسازی و آسفالت معابر از شهرداری است. 

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز با شناسایی تمام نقاط ضعف شهر و نوع انتخاب مردم به‌گونه‌ای عمل می‌کند که رضایتمندی را مدنظر قرار دهد، افزود: شخص شهردار شیراز با حضور در مناطق خاکی اعلام کند که جهش آسفالت برای رفع محرومیت در حال انجام است و این بدین معنی است که این گام از جهش آسفالت فقط یک طرح برای بهبود زیرساخت شهری نیست، بلکه قرار است نیازها و مشکلات‌ها مردم در رفت‌وآمد مخصوصا در مناطق محروم را مرتفع کند.

 او ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری شیراز در ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: در این دوره از مدیریت شهری شاهد توجه و در نظر گرفتن تمام آحاد مردم در ارائه خدمات‌رسانی شهرداری هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما