۰
plusresetminus
استانداری فارس:

امید بخشی به جامعه ثمره فعالیت خبرنگاران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
نماینده عالی دولت در فارس ضمن حضور در جمع پرسنل واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مرکز فارس اظهار کرد: وظیفه و رسالت دیگر خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد امید به آینده در جامعه و در میان مردم است که این کار با انعکاس اخبار و رویدادهای امیدوار کننده میسر خواهد شد.
امید بخشی به جامعه ثمره فعالیت خبرنگاران
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، همزمان با روز خبرنگار در دیدار با رئیس و کارکنان و خبرنگاران واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی گفت: اگر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه نباشد، اقدامات و فعالیت هایی که توسط مسئولان و مدیران انجام می‌شود به چشم نخواهد آمد و در مقابل حضور و فعالیت اصحاب رسانه می تواند امید را به جامعه تزریق کند.

وی ادامه داد: قدرت رسانه‌ باید مدیران را برای عمل به وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند و همچنین حضور جدی تر و محکم تر در میدان خدمت به مردم به خط کند.
 
نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: وظیفه و رسالت دیگر، خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد امید به آینده در جامعه و در میان مردم است که این کار با انعکاس اخبار و رویدادهای امیدوار کننده میسر خواهد شد.
 
دکتر ایمانیه گفت: انصافا تاکنون نیز شاهد اقدامات خوبی در این زمینه از جانب خبرنگاران به خصوص خبرنگاران واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مرکز فارس بوده ایم و آنها در جهت امید آفرینی واقعی نسبت به کارهای مثبت انجام شده در استان نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند. 
 
وی افزود: از سوی دیگر خبرنگاران نقش موثری در جلب توجه و نظر مسئولان نسبت به خواسته ها و نیازهای اصلی مردم داشته‌اند و این مهم کمک می‌کند که هدفگیری مدیران ما اصلاح شود و مسیری را طی کنیم که به رضایت مردم و خداوند منتهی شود.
 
استاندار فارس گفت: از سوی دیگر، پیگیری های دلسوزانه فعالان عرصه خبر و خبرنگاران موجب شده که روندهای اشتباه اصلاح شود و انتظار داریم که این پیگیری های دلسوزانه همچنان ادامه داشته باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما