۰
plusresetminus
استاندار فارس:

برگزاری نخستین جلسه شورای معادن فارس در سال جاری

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
اولین جلسه شورای معادن فارس در سال ۱۴۰۲ به ریاست دکتر ایمانیه برگزار شد و پس از ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل، شش دستور کار با حضور مسئولین صنعتی و معدنی استان بررسی شد.
برگزاری نخستین جلسه شورای معادن فارس در سال جاری
به گزارش حافظ خبر،  به استناد ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه، بیست و چهارمین جلسه شورای معادن استان فارس و اولین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۲، ظهر امروز به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و سایر اعضا در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد.
 
در این جلسه که شش دستورکار داشت، ضمن بررسی مسائل مربوط به برخی از معادن استان، مقرر شد، تمام صنایع معدنی و کلیه معادن فارس، طبق قانون تا پایان شهریور ماه سال جاری، یک درصد از عواید حاصل از فروش خود در سال گذشته را برای توسعه و عمران همان منطقه، به خزانه معین استان واریز کنند.
 
 استاندار فارس در این جلسه بر ضرورت نظارت مستمر بر معادن استان تاکید کرد و افزود: با همکاری بسیج مهندسین، گروهی متشکل از جوانان نخبه و با انگیزه، پس از آموزش‌های مناسب، در حوزه های مرتبط با معادن، از جمله میزان واگذاری قانونی، میزان استفاده، میزان فروش و چگونگی پرداخت یک درصد حق استان را رصد کرده و اعلام نتیجه کنند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما