۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

راه‌اندازی موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) در خرمشهر

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
معاون شهردار شیراز از جلسات متعدد برای هماهنگی و راه‌اندازی موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) در خرمشهر و نقطه مرزی شلمچه خبر داد.
راه‌اندازی موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) در خرمشهر
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا غلامی که به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) در مرز شلمچه با همراهی تعدادی مدیران شهرداری و رؤسای کمیته‌های ستاد اربعین شهرداری این کلان‌شهر به خرمشهر و مرز شلمچه سفرکرده است، از جلسات متعدد برای هماهنگی و راه‌اندازی موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری‌ شیراز در این محور و نقطه مکانی شلمچه و خرمشهر پرداخت.

او تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم جهت اعزام خودروهای سبک و سنگین شهرداری شیراز به خرمشهر به‌عنوان نماد مقاومت ایران و محل عبور زائرین اربعین اعزام شده است تا با همیاری شهرداری، این شهر و محور مرزی آماده پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: این افتخار بزرگی است که خادمان مردم کلان‌شهر سومین حرم اهل‌بیت(ع) خادمی اباعبدالله الحسین(ع) را در مرز جنوب غربی کشور در قالب موکب حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) برعهده دارند.

 غلامی در این حضور میدانی در محور مرزی جنوب غربی کشور که با مسؤولان حوزه استانی و شهری در خرمشهر اعم از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان و فرماندار و شهردار خرمشهر دیدار و جلسه داشت، گفت: هماهنگی پیرو آماده‌سازی این محور جهت پذیرایی و اسکان زائران در موضوعات و ابعاد مختلف شامل اسکان زوار و ارائه خدمات بهداشتی در گلوگاه پایانه مرزی انجام شده است.
  
معاون شهردار شیراز همچنین از اعزام نخستین کاروان خادمین موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری‌ این کلان‌شهر به مرز شلمچه جهت برپایی موکب در آن منطقه و خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در هفته جاری خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما