۰
plusresetminus
استانداری فارس :

هفته‌ی دولت، فرصتی است برای بازنگری در عملکردِ مدیریتی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۳
هفته‌ی دولت، فرصتی برای بازنگری در عملکردِ مدیریتی و کارنامه‌ی عبادت اجتماعی مدیران است.
هفته‌ی دولت، فرصتی است برای بازنگری در عملکردِ مدیریتی
به گزارش حافظ خبر، چهل و پنجمین سال سربلندی و عزت ایران عزیز را در حالی سپری می کنیم که دو سال از خدمات بی دریغ و جهادی مدیران دولت سیزدهم به مردم همراه و انقلابی فارس می گذرد؛هفته‌ی دولت، تجدید میثاق با آرمان های امام عزیزمان و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب است و فرصتی است برای بازنگری در عملکردِ مدیریتی و کارنامه‌ی عبادت اجتماعی مدیران.
 
 محمد هادی ایمانیه به مناسبت آغاز هفته دولت پیامی بدین شرح صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید این معنا را در قلبمان احساس کنیم که با این ولی نعمت‌های خودمان رفتاری بکنیم که خدا از آن رفتار راضی باشد.  حضرت امام خمینی ره
چهل و پنجمین سال سربلندی و عزت ایران عزیز را در حالی سپری می کنیم که دو سال از خدمات بی دریغ و جهادی مدیران دولت سیزدهم به مردم همراه و انقلابی فارس می گذرد.
در تمام این سالها به فرموده‌ی رهبر حکیممان؛ "مردم، قهرمان اصلیِ سرگذشت انقلاب بوده اند" و هر دولتی با هرنگاه و گرایش سیاسی، وظیفه داشته سر تعظیم در مقابل این مردمان شریف و هوشیار و همیشه در صحنه فرود آورد و در راه خدمت به آنان از هیچ مجاهدتی فروگذار نکند.
هفته‌ی دولت، تجدید میثاق با آرمان های امام عزیزمان و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب است و فرصتی است برای بازنگری در عملکردِ مدیریتی و کارنامه‌ی عبادت اجتماعی مدیران و مقایسه آن با الگوی حاکم اخلاقی و ارزش مدار، تا تطابق هویتی با مدیریت ترازِ انقلاب اسلامی که در وجود شهیدانِ گرانقدر رجایی و باهنر متبلور بود، مِحک بخورد.
ضمن بزرگداشت این ایام و ادای احترام به دولتمردان شهید و شهدای کارمند استان پهناور فارس، صمیمانه از مدیران جوانگرا، انقلابی، امیدوار، خستگی ناپذیر و اندیشه ورزی که با شفافیت و مسئولیت پذیری و جدیت در احیاء اعتماد عمومی به دولت و عمل به وعده ها می کوشند سپاسگزاری نموده و از خدای حیّ سبحان، برای آنان توفیقِ شکرِ نعمتِ خدمت به مردم و نیتِ الهی و مخلصانه در تلاشِ مجاهدانه را تحت عنایات امام عصر ارواحنا فداه مسئلت می نمایم و آنان را بشارت می دهم به این حدیث نبوی که؛ الْخَلْقُ عِیَالُ اللَّهِ فَأَحَبُّ الْخَلْقِ عَلَی اللَّهِ مَنْ أَدْخَلَ عَلَی أَهْلِ بَیْتِ مُؤْمِنٍ سُرُوراً. مردم عائله و جیره خواران خداوندند. محبوب ترین مخلوقات نزد خدا کسی است که سودش به عائله‌ی خدا برسد و خانواده ای را خوشحال کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما