۰
plusresetminus
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

خدمات دولت سیزدهم به روستا و شهر

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت مردم سیزدهم با اقدامات عالمانه‌ای که انجام داد موفق شد بسیاری از موانع پیش روی توسعه و پیشرفت کشور را در حوزه های مختلف بردارد.
خدمات دولت سیزدهم به روستا و شهر
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از 8 پروژه با اعتباری مبالغ بر 550 میلیارد ریال از مجموع 46 طرح های عمرانی با یک هزار و 780 میلیارد ریال اعتبار در این هفته در شهرستان سپیدان افزود: بهره برداری از پروژه های متعدد در تمامی بخش ها و عرصه ها ، بیانگر این مطلب است که خدمات دولت در سراسر استان گسترده شده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی و انقلابی و با رای و اعتماد مردم بر سر کار آمد، هرچند در ابتدای شروع به کار خود با چالش ها و نارسایی های فراوانی مواجه بود، اما با یک اقدام عالمانه گام های اساسی در جهت حل مشکلات مردم و عمران و آبادی کشور و استان برداشت.

او اظهار کرد: دولت با طراحی سند تحول یک برنامه ریزی همه جانبه در جهت عمران و آبادانی کشور انجام داد و در این حوزه توجه به روستاها ، محرومیت زدایی ، تامین آب آشامیدنی روستایی ، مسکن ، راه ، بهداشت ، آسیب های اجتماعی و تلاش برای احیای کارگاه‌ها و کارخانه‌های نیمه فعال و راکد و تلاش برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام این موفقیت ها بیانگر این مطلب است که دولت سیزدهم با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با اتکای به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف به شکل مساله محور و بر اساس اولویت های مردم وارد میدان شده است و در ارائه خدمات روستا و شهر نمی شناسد. 

قزل سفلی افزود: ارزیابی ها نشان می دهد که در 2 سال اخیر دولت سیزدهم در یک مسیر رو به جلو و در جهت حل مسائل و مشکلات مردم حرکت کرده است. حرکت و تلاش و حرکت در مسیر آرمان ها و اصول انقلاب از جمله رویکردهای اصلی این دولت بشمار میرود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما